Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 2779 ggr
Ginga
0

Sökes: OSH kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är på jakt efter en OSH alt OLH kattunge till början av nästa år och tänkte höra om någon känner till någon aktuell eller planerad kull?

Rödspotted är jag mest intresserad av men kan även tänka mig blåsköldpadda eller fawnspotted. Hona eller hane spelar ingen roll, är det bara rätt individ :)

Har idag en kastrerad 2½årig siameshane som är en riktig pratglad myskatt.  Så kattkompis finns i familjen, inga barn dock två hundar.

Har ni eller vet ni någon annan som har eller planerar något som passar får ni gärna tipsa mig :-)

[lisme]
0

Har du sett på hjemmesiden til Siames- och Orientalgruppen? Der er det flere oppdrettere som har annonsert kattunger til salgs, noen som er ganske nyfødte og bli leveringsklar etter nyttår, og noen som er leveringsklare nå. adressen til hjemmesiden er http://www.sogrupp.se/

Jeg kan nevne at Matreiya´s har ei sjokoladespottet OSH jente til salgs

Milliminas har en sjokolade OSH var gutt

Spotless har også en sjokoladegutt til salgs, han er OLH

Torparkattens har to OLH sjokolade, en gutt og ei jente. De er ganske små ennå og er leveringsklare etter nyttår

Lykke til!

Millimina
0

Det stämmer! Jag har en underbart mysig choklad kille till salu. www.milliminas.se

sagobjorkens
0

Hej, jag har 6 st OSH-ungar. Lev.klara vid jul. En Rödspotted och vit. www.sagobjorkens.com

Myzakatt
0

Min svartsköldpadda är parad med en chokladspotted hane vet dock först om en vecka om det har tagit på

timille
0

Vi har också kattungar till salu: hem.passagen.se/minrex

Spotless
0

Vad roligt att du planerar för ytterligare en katt! Hemma hos min mor i Solna har GIC S*Spotless David BAL c 21 och GIC S*Spotless Astrid OLH o just haft en liten kärlekshistoria. Är Astrid dräktig och allt går bra så väntas det kattungar (OLH och/eller BAL) runt den 23 januari. I och med att David är kanelbärare och mönstrad finns det faktiskt möjlighet för fawnmönstrat, Astrid är kanel och kan mycket väl bära på dilution. Rött blir det inte och heller inga paddor. Glad

Hör av dig om du är nyfiken på denna kombination eller om du har frågor och funderingar!

Lycka till med att hitta rätt katt!

[lisme]
0

Om du kunne tenke deg langhår (balineser eller orientalsk langhår) har vi ett kull på 4 jenter som ble født 07.11 og er dermed 2,5 uker. De er leveringsklare rundt uke 5/2011. I uke 1/2011 venter vi 2 kull - ett med siameser varianter og et kull der det kan bli både varianter og langhår, balinesere og OLH - med og/eller uten hvitt. Hjemmesiden vår finner du på www.bekmoertnans.com