Annons:
Etikettomplacering
Läst 265 ggr
Redie1
8/15/22, 12:17 PM

Omplacering siames

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej
Det här är Bamse snart 6 år. Bamse har bott med oss sedan han var kattunge tillsammans med hans bästa vän Maja. Tyvärr fick vi avliva Maja i våras då hon hade långt framskriden cancer. Bamse är inte lycklig som ensamkatt och skulle vilja komma till ett hem med likasinnade katter. Han har stamtavla och är kastrerad. Bamse är en nyfiken och social katt. Inte rädd för nya människor med undantag av småbarn som han inte är van, dock alltid snäll. Han är nyfiken på nya katter och hundar som han möter. Efter Maja gick bort så flyttade han till min syster i Gränna, där bor han med en annan katt och en hund. Det funkar fint förutom att den andra katten inte vill bli bästis med Bamse och ligga och kura ihop på dagarna så Bamse är fortfarande ensam. Så jag letar efter ett nytt hem till honom där han kan bli en lycklig katt igen. Är det någon som söker en mysig siames till sitt hem så hör av er och berätta vad ni har att erbjuda.

  • Redigerat 2/14/23, 9:48 AM av NatasjaHemby
Annons:
Vixxen
8/16/22, 12:04 AM
#1

Kan ni inte skaffa en kompis till Bamse?

Redie1
8/16/22, 9:30 AM
#2

#1: Jo det var ett alternativ som vi övervägde länge länge. Eftersom vi numera har en liten hemma och bor litet så katten inte kan dra sig undan honom så skulle han må bäst av att komma till ett hem utan riktigt små barn eller ett större hem.

Vixxen
8/16/22, 10:28 PM
#3

#2: Skulle försöka hitta en kompis ändå! Behöver ju inte vara en kattunge.

M
12/31/22, 12:07 AM
#4

Hej! Behöver din katt forfarande omplaceras? Mvh Marina

borisådoris
1/9/23, 5:55 PM
#5

#0:
Hur har det gått för Bamse. Har han hittat nytt hem?
Mvh
Christina

B
2/6/23, 12:22 AM
#6

#0: Hur har det gått för bamse

Annons:
Redie1
2/6/23, 10:11 PM
#7

Bamse har till slut boat in sig i Gränna och kommer att stanna kvar där.

NatasjaHemby
2/14/23, 9:48 AM
#8

Vad fint att läsa att det löst sig ❤️ Jag låser tråden, så slipper du fler förfrågningar.

SE*Simbelmynes

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: