IDP Uts i Båstad 27-28 Juni
Det finns plats kvar på IDP utställningen i Båstad den 27-28 Juni två endagars utställningar arrangerade av FHK och SNRF.
Anmälningstiden förlängd till 17/6 (måste vara SNRF Wiveca fransson tillanda SENAST det datumet)
inbjudan finns på IDPs hemsida
Ja, passa på att anmäla er och ni som inte är medlemmar i IDP kan ju prova på och se hur det är hos oss. Jag ska ställa ut min lilla Boyan för första gången. Det ska bli spännande! 

Jag kommer med tre kattdamer.
#1 Då får jag se din Boyan alltid spännande med en ny katt
Hade jag bara fått någon som tog hand om och passade mina katter. Kanske jag ev. kunde anmäla Saga och Odin, till lördag.
Men det kan vara lite riskabelt då Skatan ska ha ungar veckan efter. 
Jobbar ju tyvärr hela helgen…
/Elisa
Jag slog till och anmälde Obi också. Man måste ju bidra lite. 
#2 Ska bli kul att träffa dej igen.
#3 Det där jädrans jobbet som alltid ska störa ens fritid. Fy tusan…

putt
vi kommer att ha en duktig fotograf där oxå
#1 Ja det blir spennende. Gleder meg jeg også 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#3 Jag ställer 55mil hemifrån den helgen och min hona ska ha den 3:e hehe.. hon har fått dag 64 båda gångerna innan jag jag är faktiskt inte ett dugg orolig
Kruxet är att jag jobbar också och har egentligen inga semesterdagar att ta ut. De få timamrna jag har, måste jag spara till veckan…
/Elisa

Kan inte ja heller.
Vill ju se Boyan ja me OCH gå på utställning men vår (förhoppningsvisa) kull e för liten då.
Vi kommer att ha cafe där Ylva säljer sina mycket GODA mackor.
O så kommer det att finnas goda hembakta kakor mm till bra priser.
Ytterligare en orsak att komma till oss:)
#10 Boyan får du förhoppningsvis se till hösten på nån utställning, men jättetråkigt att du inte kan komma nu. 
#11 Morr….jag äter enligt LCHF och får inte äta kakor och mackor….sluta läskas, Anki!