Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 2634 ggr
Labolinas
0

En prissessa med GRÖNA ögon

Förra helgen fick jag hem min nya hona och gud vad jag älskar henne hon har i princip allt jag önskar hos en oriental, kanon fin typ och GRÖNA ögon. Hon ställdes ut på LK förra helgen och blev BIS båda dagarna då  domarna bra älskade henne, trodde knappt att jag skulle få med mig henne hem. Hennes uppfödare fick baning av många då de trodde att hon inte var till salu utan att hon skulle behålla henne själv men icke denna vackar prinsessa är bara min och jag är så glad att jag fick köpa henne. Här kommer lite bilder på henne

S*Tammee´s Lovely Lady For Labolina

Foto:Jesper

Labolinas
0

Här kommer en från utställningen.

Foto:Wilhelm

Labolinas
0

Och en sista

Foto:Wilhelm

Juliette-
0

Vilken underbar tös..
GRATTIS!

kalindas
0

Jättesöt! Kyss

/Elisa

[hakkapelitta]
0

Superläcker tjej!! Får jag se henne på Fräset tro? Kyss

Labolinas
0

#5 Tyvärr så kommer jag inte ställa ut på Fräset, tanken var där men jag har bestämmt mig för att ställa ut i Varberg i stället då det är närmare och jag kommer bara att ställa en dag därefter skall de få vila till SW, kommer du på SW så får du se henne.

MijmuPix
0

Hon är verkligen suerfin din lilla prinsessa! Glad

[hakkapelitta]
0

Jepp, jag kommer på SW och jag tar med mig nån av mina bebbar eller kanske båda, så då får du träffa dem också Skrattande

Helenaf76
0

Grattis!! Vilken vacker flicka!!

Labolinas
0

#8 Var roligt, kommer även ha med mig Beddi och kanske Ally har vi får se då både Lady & Ally kommer att gå i klass 11.

AFamosa
0

Verkligen söt!! Grattis till din nya lilla grönögda sessa!! Kyss

Louise

Mona22
0

varför har öronen vandrat ner så lång nu för tiden?Rynkar på näsan de står ju rakt ut . tycker att de är finare när de står lite högre upp, men visst är hon charmig din lilla kisse.

MalinL
0

Jätteläcker!

MalinL
0

#12 Och jag tycker tvärtom.Flört Denna tjej har jätteläcker trekant och fina öron i proportion till sitt huvud. Glad

marieirene
0

Kyss

Himmeltinden
0

Rååålekker….Kyss

Rovardotters
0

Jättefin hona med fina ögon!Kyss

Bokskogens
0

Grattis till nya snygga tjejen!

Beige
0

Superfin tjej, grattis!

Jag gillar både öronen och ögonen och det ska bli kul att få se henne live på någon utstälning framöver. Säg inte att hon har fina spottar också Flört

Labolinas
0

#12 Det är en smaksak vilken typ av katt man gillar, själv gillar jag när de har typ.

#14 Du har helt rätt hon har en perfekt triangel, det ända Thea Friscovec skrev på hennes bedöningsedel var: Super Baby in total, bättre bedömning kan man ju inte få tycker jag.

#19 Spottar har hon dock inte de små som mina andra katter har utan den större varianten och hennes blåa färg är kanon fin.

alltidsiames
0

Man tittar på olika saker har jag märkt,  precis som när man spanar på killar. Nån spanar in rumpan och nån annan händerna o.s.v. Det första jag la märke till med den här katten och som jag tyckte var outstanding var pälsen, speciellt på bringan och strimmorna i pannan. Mycket vackert!

Attacks
0

Grattis med enda en nydelig vakker kattKyss

Jeg skal ha med en stooor koffert på SWS,så du får passe godt på jentene dineCool

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nilla
0

Grattis till en jättevacker flicka! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hyacint1
0

UNDERBART LÄCKER LITEN TÖS!!!! Jag blir riktigt avundsjuk det är ju en VILL HA KATT!!!!KyssSkrattande

Liltith
0

ohh såå fin hon var Grattis!

SacredSouls
0

Glad Gratulerer så mye med en ny vakker katt.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Rithwa
0

super läcker tös

cerwinvegas
0

Grattis till din prinssesa,hon är super söt..& grattis till 2x bis

Lejonhjarta
0

Jade-färgade ögon, görsnygga!

alltidsiames
0

När man blir för avundsjuk och bara håller på att dregla floder över någon annans katt kan man tänka såhär;

hon river säkert i möblerna

eller

hon har säkert dålig andedräkt

eller

hon tål säkert bara det dyraste fodret.

Tungan uteSkrattande

Zandrinos
0

Vackra ögonGlad

Siameshona
0

Öronen hit el dit. Spelar roll. Hon är jättesöt!

Labolinas
0

#30 Ja det kan man ju alltid hoppas på men hon river inte på några möbler utan bara på klösbrädan, hon har inte sämer andedräkt än de andra utan i så fall bättre och hon äter RC precis som de andra så tyvärr så måste jag göra dig besviken- hon är perfekt i alla avseenden med ett super temprament.

Visst har hon fina öron men det är hennes helhets intryck som jag bara ÄLSKAR och tycker att det är så supersnyggt med gröna ögon vilket inte är så jättevanligt idag.

kattguld
0

Ja se det var en riktig prinsessa detKyss