Økning i vekt pr kattunge?
Nå vet jeg at det ikke er noe fasitsvar på dette spørsmålet, men det er artig å høre meninger og opplevleser.
Nå venter jeg jo mitt første kull, og veier hunnkatten 1 gang pr uke for å følge med på fremgangen (og evt nedgang i vekt hvis det kommer). Jeg syns det er superspennende å følge med på og Bindi (hunnkatten) storkoser seg 
Vi er på torsdag i uke 4, og hun veier nå ca 3,6 kg - altså hun er allerede ca 300 gram over "normal-vekten" - mye er jo mat for hun spiser jo som en hest! Hehe :o)
Så jeg har hørt ca 250 gram økning i vekt pr kattunge - har dette stemt hos dere andre som veier og slikt?
Hvor mange kattunger har dere fått og hvor mye gikk hunnkatten opp i vekt?

Hej!
Vi har haft tre kullar nu. Honorna har faktiskt ökat exakt 250 gram per kattunge. Kull nr 1: 5 ungar, kull nr 2: 7 ungar och kull nr 3: 5 ungar.
Jag vet att man inte kan lita på viktökningen men man kanske kan ha det som en liten måttstock om man vill ha en uppfattning om hur många som kan finnas därinne.

Tusen takk for svaret!
Er fint å få vite forskjellige erfaringer av denne "målestokken" - blir spennende å se hva vi ender på her :o)