Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 1044 ggr
ChatNoir
0

Katt i diskho/handfat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

http://catsinsinks.com/ 

Lägger upp en bild på Aria som flytt undan en farlig hund, hu!

Canoodles
0

Där ligger hon tryggt!

yahtzeecats
0

Så fin hon är Glad Hon måste vara barn till Royal Point of Siam men vem var nu pappan?

ChatNoir
0

#2 Pappan är Spell Bound! Också furstens! Sen är ju Ayahtzee Tooh mormor och Killer Koo farfar, fast det visste du förstås!

Celia
0

Den katten innehåller mycket av det som har - och fortfarande står mig mycket varmt om hjärtat. Jag gråter fortfarande när jag tänker på TT Gråter Bumpen i profilen är ett mycket säkert kännetecken som jag själv har på en av våra tjejer här hemma Glad

ChatNoir
0

Vem är TT? Ja Aria har en liten bump på nosen, dock inte Tetris (hennes son).

[hakkapelitta]
0

Tetris Kyss

yahtzeecats
0

#3 Åh Kyss

#5 TT var smeknamnet på Ayahtzee Tooh. Det kom av 'Terror Tortie' - vad kan man annars kalla en padda som med bedårande uppsyn gör det ena buset efter det andra?? (Som liten - som vuxen tror jag hon var en ganska sofistikerad dam!)

Hennes kull var förresten den första där båda föräldrarna var uppfödda av mig, så alla kattungarna fick mitt stamnamn också i sitt 'eget' namn. A Yahtzee Too, en Yahtzee också = Ayahtzee Tooh.

Celia
0

Ja som #7 skriver. TT var förkortning på Terror Tortie. Det gick fortare att skriva TT-nytt i e-postrubrikerna när jag hade något nytt att berätta till yahtzeecats :)

ChatNoir
0

Hihi vad roligt!

Ja jag kan ju (gladeligen?) säga att terrorgenen i viss mån har förts vidare. :P Nu har jag dessutom en liten 15-veckorshuligan här hemma som får Tetris att komma ihåg hur man busar som kattunge. Aria är mest förbaskad och går och morrar.

paivi
0

Simeon på gång: