Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 760 ggr
hecajon
0

Blää för regn!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=891c3ca4-75ca-4677-a634-3e52d83ba065&Filename=Maja lipar.jpg)

Imorse när blåsten och regnet var ett faktum så öppnade jag balkondörren, ingen katt intresserad av att gå ut, förstårligt. Men varför denna blick ifrån dem som undrar varför inte jag tänder solen som de så gärna vill ha. Tror de att jag är gud eller?Skrattande.

Detta var min första semesterdag så jag önskade inget hellre heller än att det var strålande solsken, men det var bara att göra det bästa av situationen, långpromenad med regntåliga kläder och trevligt sällskap, för att sen ha lite hemma pyssel.

MVH Helena

Canoodles
0

Jag håller helt och hållet med Maja, tänd solen!!!!!!

Bokskogens
0

Är också så otroligt trött på regnet…
Men idag… *håller tummarna*… ser det nästan ut att bli sol här! *ler*

Hecajon, hoppas verkligen att du får lite sol på semestern!
Själv hoppas jag på att få semester… *ler*

PollyBoffin
0

Hmm är också trött på regn men det får gärna regna lokalt över Karlstad fr.o.m. nästa vecka och tre veckor framåt.. Jag ska nämligen börja jobba heltid då och stället jag är på, Mariebergsskogen (om ni är i Karlstad ngn gång under sommaren, åk dit, finns ett naturum, ett minizoo med gamla lantraser, minigolf m.m) är väldigt beroende av fint väder, ju tråkigare väder, detso mindre för mig att städa!Skrattande