Vi har blivit internationella!!
Att Norge har hittat hit har väl ingen missat, men nu har jag sett att även Finland är med!!
Välkommen DeLaSouls!
Det kanske finns fler från Finland med men som jag har missat……Självklart är ni också varmt välkomna!
Välkommen hit DeLaSouls!

Jag är ju finsk från början jag med ;) (och skall flytta dit tillbaka i oktober).
Inga danskar än???
Är det inte en dansk uppfödare med här? Jag har för mig det iaf…

#3 undrar om du inte har rätt, kan inte för mitt liv komma på namnet bara.
Ja men då är vi ju ändå mer internationella, vi får väl försöka ragga hit en islänning också!!!
#4 Någon från Färaöarna också! Eller tillhör de Norge? Måste nog ta och börja studera lite geografi tror jag…

Welcome Mirka :).

Great! Warm welcome from me too :)

Om jag inte har helt fel så både läser och skriver Mirka alldeles utmärkt svenska!

# 8. Sist jag pratade med Mirka kunde hon inte svenska :).

Welcome!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#8 Jo, kanske det, men faktum är att vi kan oftast bättre engelska ;)
Alla finländare pluggar svenska i skolan (fast än bara 5% är svenskspråkiga) - och motståndet är kraftigt. Vi pratar om "tvångsvenska", och "bättre svensktalande folk". Historien, ni vet…
Jag själv är dock tacksam att det fanns lite svenska någonstans i bakhuvudet, annars kunde jag aldrig ha flyttat hit
Men tror att sanningen är att även Mirka uppskattar hälsningar på engelska!

#11 - helt korrekt. I ett privat PM skriver hon på engelska och berättar varför hon önskar göra så. Jag svarade på ENG men tror nog att det går bra att vi skriver på svenska i trådarna - om hon får svara på engelska :)

#12 det är klart vi skriver på svenska här :D Detta är ett svenkst forum, och det vet ju DeLaSouls oxå!

#13 - de som vill får gärna svara på engelska. Det spelar ingen roll för mig. Kanske man kan skriva både ock? Alla är inte duktiga på engelska. Fast då blir det kanske bara en massa korta svar ;)