Puss & kram-bilder
Tänkte vi kunde leta fram våra finaste "pussbilder" ut gömmorna och visa upp…

Orientalen Spidde pussas med huskatten Isak

Orientalen Nanna pussar på sonen Tamlin
/Elisa

Det ser ut att vara goa kyssar.
Vilka underbart mysiga bilder! Den översta är ju helt oslagbar! Och lille Tamlin med Nanna!
#1 Vilket härligt ljus det är i bilden och det syns ju att han tänker pussa på henne!
#2 Jättevackra kissar! Och vilka underbara färgteckningar!
Lägger upp en bild på Prillan och Pelle där Pelle pussar på syrran! De ser ut att ha världens största magar, men den enda av dem som är lite rund är faktiskt Pelle… Vinkeln bidrar nog till kalaskulefenomenet…

Härliga bilder!
/Elisa
Kan du inte döpa om tråden till " Puss & Kram "? 
Här kommer ett sådant där sällsynt fototillfälle, min Bassia/Bassie som liten flicka i en riktig björnkram med stora trygga Farbror Alfons, min systers halvbirma.
(Alfons blev till då en stilig grårandiga bondkatt slank in genom en altandörr och besökte en vacker Birmafröken! Resultatet blev en mycket godmodig pratsam herre med Birmans alla egenheter.)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Kan inte byta namn nu. Men har en fin "kram" bild jag också…:-)
Jacksons bästa och mest älskade vän är/var Isak. Isak vad däremot inte alltid lika glad i att kramas som Jackson och kunde ibland bli irriterad till Jacksons besvikelse.
Det känns så tråkigt att Jackson inte kan ligga och kramas med Isak sen han flyttade.
.jpg)
/Elisa
#7 #8 Myyyyys! Vilka goa krambilder! Puss på kissarna!

#13 Abooo så sött!

#16 Åh, en kramande katthög!
Himmel vilka härliga bilder! Så goa allihop!

#19 Så söt!!!!
#21 Så söt!!!! Detta måste vara sockerkullen! jag vet inte om jag någonsin sett så söta siamesungar faktiskt! Ska bli jättespännande att se hur de kommer se ut när de är vuxna!