Vi väljer den som kommer upp i knät...
Hur många valde hon?
Haha
Så hærlige. Kjøperen vurderer ikke en 4.pack med siamesere i stedet da?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Var nok et vanskelig valg med så mange herlige småpuser tenker jeg 
Ha ha…ja, det var också ett sätt att välja unge.
Jag tyckte inlägg nr 2 var ett kul förslag…"…"4-pack"…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Idén att välja kattunge på det sättet tycker jag är lysande om det är en sällskapskisse man söker.
Sen hade de väl kanske inte full koll på hur siames/orientalbebisar är funtade ;-))

Hahaha de måste fått gråa hår innan de bestämt sig 

;o) Härlig bild! Hur länge blev besökaren sittande som en levande siames-puff på golvet tro? Ole-dole-doff principen kanske fick användas ….Svårt val! :o))
Katter o hundar älskar två-beningar som sätter sig på golvet/marken. Ibland kan en trött golfare förirra sig upp på vår tomt. För ett par veckor sedan så slog sig ett äldre par ned i gräset i skuggan (de frågade först:) det dröjde kanske fem minuter men sedan så reste dom sig upp, skakade av sig Karmina och tömde ur några blå och grönögda ur knän och golfbagar, ursäktade sig och gick vidare :o))) katterna såg väldigt förolämpade ut…..
:-) Louise
Herlig bilde
#8 Hahaha.. jeg synes jeg ser det eldre ekteparet for meg med både seg selv,goluftstyr og alt fullt av nysgjerrige katter.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#8 Ja, det var ju svårt att slita sig men till slut somnade benen på honom i den ställningen så han kom knappt upp efteråt. De ska ha en av hanarna men säger efter besöket att det inte spelar någon roll vem av dem det blir, de var lika trevliga båda två. Även honorna visade sig från den soliga sidan. #9 Ja, jag är glad att vi hann fram med kameran, det är inte alltid man kommer på att man ska föreviga gulliga stunder. #5 De har redan två 8 åriga orientaler, en hona och en hane men ska nu fylla på innan gamlingarna blir för gamla, temperamentet på ungen ska därför passa de äldre så bra som möjligt.

Vilka söta små. :) De ser ut att sitta riktigt fint där, hehe.
De är helt underbara, önskar att man hade kunnat ha en hel hög med siameser/orientaler här hemma men jag får väl nöja mig med att jag kommer ha fler när jag tar kull på mina två.

Jo jag skulle hemskt gärna oxå ha ett par katter till ;) men det går icke så långe jag har alla mina hundar kvar. Jag har inte tid för en till.
Härliga ungar!
Så gulliga de är de små!

Ha ha känner igen det där!!
Så satt vi oxå när vi skulle välja kissar:)
På tisdag är det dags för oss att äntligen hämta hem våra två siameskillar.
Spännande!
#15 Nu tog vi ju tyvärr inget kort på Er när ni var hos oss och tittade ut era killar, men däremot kom kameran fram när Auroras nya ägare kom på besök. De hade samma "besvär" som Rovardotters. *S*

#16 jag tror att ditt köksgolv är väl insuttet!! Har ju hänt att jag också hamnat där ;-)))
Åh vilka söta bilder! Vill också ha mer än två… Ja ja, det blir en senare fråga… Kattungesjuk!
Tre katter är lagom. Hade det i 14 år och det fungerade perfekt. Aldrig någon som kände sig övergiven.
Härliga bilder här ovan.
/Elisa

#19 Det skulle nog få plats en till här… I mitt hjärta får det iaf plats med minst sju till!
#17 Ja, det är näst intill utslitet nu. =o) Men det var ett tag sen du var här nu. Skärpning! ;o)

#22 Lovar att skärpa mig!!!
#23 Bra! Jag sätter på kaffepannan i morgon!

#24 Jag hann visst gå och lägga mig innan jag såg ditt inägg!! Slår en signal!