Hane utlånas
IC S*Mockfjärdingens Long Lean Lizard JW, OSH b, också kallad Bruno bor hos en av sina ägare i södra delen av Norge. Båda hans ägare kommer att ta det lite lugnt med uppfödningen ett tag framöver, av familjeskäl, och de hade hoppats på att någon skulle vilja låna Bruno till sin hona så att de kan få en chans att få tillbaka hans linjer i framtiden. Det är möjligt att de är noga med vilka linjer honan har, men jag överlåter till dem att välja :)
Han har varit chip-kastrerad men är nu fertil igen, men ganska bedrövlig att ha fertil då han kissar och tjoar. Så de har bestämt att han ska kastreras snart.. Så han får lugnt och ro och få bli en lycklig kastrat..!
Han har inte fått någon kull ännu, eftersom det inte passat ihop med allt annat i livet. De (Hanne och Nina som äger honom) tar gärna emot förslag på honor.
Här kan ni hitta kontaktuppgifter: www.batstar.no
Här är hans stamtavla. Bruno är PRA-bärare.
Otroligt fin kille!!🙂
Å så vacker! <3

Han ser jättefin ut. ♥
#2 Jeg har en på hånden som er førstevalget mitt. Men hvis det av en eller annen grunn ikke skulle fungere, så er denne kjekkasen absolutt et alternativ. Spørsmålet er jo om de kan holde han fertil så lenge som til mai/juni, da jeg har planer om å parre Halona, og om stamtavlen hennes blir godkjent. Men det får man evt ta hvis det skulle bli aktuelt.

Snygging!
Alldeles perfekt hane ju!!!! Gud vad jag blir sugen på honom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!