Siames iFokus

Siames

Etikettavelshane
Läst 1557 ggr
Helenaf76
0

Blåtabbymaskad SIA till Avel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mister Jaam af Draered

Född 2006-10-09 efter far: D-Shivas Leonardo SIA n och mor: CH Marilljos Escada SIA a21

Mister är en snygg kille med fina längder. Härlig öronplacering och ett underbart grymt uttryck. Tyvärr är han ganska svårfångad på kort eftersom han ständigt är i farten.

För mer info och bilder maila helena.hagestad@telia.com eller titta in på hemsida www.familjenhagestad.se

hecajon
0

Snygg kille du har!

Helenaf76
0

Tack Glad

Nilla
0

Jaa, verkligen! Otroligt vacker…en katt helt i min smak. Flört

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

GladGlad

kalindas
0

Snygg kille.
Se till nu att han uppför sig så han inte mister kulorna för tidigt..;-)

/Elisa

Helenaf76
0

Jag gör allt jag kan, jag har haft allvarliga samtal flera gånger om blommor och bin med honom. Och jag har förklarat att det inte blir något dambesök om han inte håller sig i skinnet. Skrattande

aijmer
0

Riktigt SNYGG KILLE

Honom skulle jag kunna tänka mig att låna Flört

Helenaf76
0

#7 Då ska jag ta ett snack till med honom så att han fortsätter att sköta sig. Skrattande

aijmer
0

#8  Det tycker jag att du ska göra, och förklara för honom vad som väntar Flört

Helenaf76
0

Mister hälsar med denna smiley Generad

SacredSouls
0

Han var nydeligKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Tack Glad

Helenaf76
0

Nu har jag lagt in nya kort på Mister på hemsidan

http://www.familjenhagestad.se/katterna/INDEX.htm

Tyvärr är det svårt att få ögonen som de ser ut i verkligheten, antingen så syns inte färgen alls eller så blir de för ljusa :-( Men man kan se profilen och hans längder, öronplacering m.m. iallafall. Glad

PollyBoffin
0

Nu har jag varit inne på hemsidan och spanat in honom, han är otroligt stilig! Försöker visa Prillan vilken snygg kille han är men hon har inte tid, är upptagen med att tvätta sig…

Vill också ha en kisse som sover på huvudkudden…

Helenaf76
0

#14 Hon tittar nog i smyg ;-)

Nizeli
0

Kjempe flott herremann.Flört

Helenaf76
0

Tack :-)

aijmer
0

Har också varit inne och tittat på dina bilder.

Han är väldigt fin, helt i min smakKyss

Helenaf76
0

Glad

Helenaf76
0

Nu har jag tyvärr fått det bekräftat att det är Mister som strilar och inte lilla Nisse som inte hittar lådan. :-(  Tyvärr medför det att jag inte kan hålla Mister fertil längre utan att jag måste kastrera honom snarast. Jag önskar er lycka till i ert fortsatta sökande av avelshane.   Med Vänliga Hälsningar//Helena Hagestad och Mister

Bokskogens
0

Så tråkigt Helena… hade ju hoppats på att han skulle klara sig ett år…Ledsen Men vet hur det är att ha en pojke som strilar, inge spännande alls!

Ha det så fint!

aijmer
0

När kastreras han?'

Finns det någon chans att hinna med en parning?

Dizcord
0

Tråkigt att du blir tvungen att kastrera :(

kalindas
0

Tråkigt att den unge mannen inte kunde hålla på kissandet..:-(
Men sånt är ju livet tyvärr. Fick ju kastrera Spidde tidigt av samma orsak.

/Elisa

Helenaf76
0

Halloj! Vi får se lite hur många "olyckor" det händer den närmsta veckan/veckorna. Kanske, kanske så var det bara tillfälligt. Det kan ju kanske vara så att Nisse hade kissat där först och att sen Mister var tvungen att "kissa över". *håller tummarna så att de blir blå" Det hade varit så kul om han fick bli pappa. :-)   Om någon är intresserad den närmaste tiden så är det bara att höra av sig. //Helena

Helenaf76
0

I morgon kl 10.30 blir Mister kastrat Gråter Han bara pinkar där han inte ska.

PollyBoffin
0

#26 Vad tråkigt! Klappa den fina pojken från mig och hälsa honom att livet som enuck inte är så pjåkigt trots allt (synd att han inte hann bli pappa dock)!