Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 656 ggr
Himmeltinden
0

Vi har staselig besøk

Ja,ja…det ser ikke ut som min kjære (N) Himmeltindens Sun Sony er helt klar til å utføre sine plikter..Selv om han har klart det en gang-

Og derfor ble min Hopypus veldig frustrert, når PiaMia ikke fikk det som hun ville da hun nettopp hadde løpetid. Derfor endte det med at Hopy kastet seg på PiaMias rygg, mens hannkatten satt og tittet på…Mon to om han fikk noen lærdom av denne scenenSkrattande

Det er mor og datter som er i aksjon…hihi

Himmeltinden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fordi Sony enda er en ung hanne som enda ikke er året, bestemte jeg meg for å låne en annen hannkatt denne gangen til PiaMia. Vi har gjort samme kombinasjonen i fjor. Og fikk noen fantastiske fine kattunger. Der den ene av småttingene har blitt BIS på utstilling.

Disse ser da forelska ut, eller?

Himmeltinden
0

Vi har vært så heldig å få låne en fantastisk snill og god gutt fra Sørlandet. Han er den mest fantastiske hannkatt jeg har møtt når det gjelder gemytt. Han er i tillegg veldig vakker hanne. Hans navn er Fiorusi Undercoversecret eies av Veena Tveiten…

Tusen millioner takk til deg, for at vi for låne denne vakre skjønningen, med sitt utrolige gemytt..

sånn ser goingen ut.

Attacks
0

Ja,den hemlissen varte i mange dagene Skrattande Dette blir kjempemorro å følge med på,jeg elsker farmor rollen.Den er kjempekoselig!

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

0# hahaha se på Sony gutten da.. han ser en smule betuttet ut. Synes nesten litt synd på han jegSkrattande

Sånne egne hemliser er ikke lett å holde på nei. Dette blir spennende Himmeltinden. Secret er en så herlig gutt og det blir nok kjempe fine babyer.

Masse lykke til.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Helt otroligt! Jätterolig bild! Skrattande

Jag kan inte säga det nog…Pia-Mia är ju helt underbar!!! Sååå vacker…Kyss

Den röda hanen var mycket lik min egen.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Nilla
0

Öh…alltså…nu är det Siames i Focus som fått sig en knäpp! Inte jag, vill jag bara meddela. Vi får vänta på att "Redigerar- Celia" rycker in. Sorry. Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

hoffens
0

Hej

Du får inte vara uppe så sent och skriva inlägg. Du ska vara i sängen senast kl- 22-00CoolSkrattande

Illyria
0

Vad snäll Hopy var som ville hjälpa till. Skrattande

ossilian
0

#5-10 Haha, vi märker att du inte kan säga det nog.

#0 Jag gillar också Secret väldigt mycket.

Attacks
0

Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Celia
0

#11 - Det är fixat nu :) Nästa gång jag inte syns till här så kan ni också 'ropa' på någon av sajtens Medarbetare. De är till för er och kan göra samma saker som jag i ett nafs :))