Vi har staselig besøk
Ja,ja…det ser ikke ut som min kjære (N) Himmeltindens Sun Sony er helt klar til å utføre sine plikter..Selv om han har klart det en gang-
Og derfor ble min Hopypus veldig frustrert, når PiaMia ikke fikk det som hun ville da hun nettopp hadde løpetid. Derfor endte det med at Hopy kastet seg på PiaMias rygg, mens hannkatten satt og tittet på…Mon to om han fikk noen lærdom av denne scenen

Det er mor og datter som er i aksjon…hihi
Vi har vært så heldig å få låne en fantastisk snill og god gutt fra Sørlandet. Han er den mest fantastiske hannkatt jeg har møtt når det gjelder gemytt. Han er i tillegg veldig vakker hanne. Hans navn er Fiorusi Undercoversecret eies av Veena Tveiten…
Tusen millioner takk til deg, for at vi for låne denne vakre skjønningen, med sitt utrolige gemytt..
sånn ser goingen ut.

Ja,den hemlissen varte i mange dagene
Dette blir kjempemorro å følge med på,jeg elsker farmor rollen.Den er kjempekoselig!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
0# hahaha se på Sony gutten da.. han ser en smule betuttet ut. Synes nesten litt synd på han jeg
Sånne egne hemliser er ikke lett å holde på nei. Dette blir spennende Himmeltinden. Secret er en så herlig gutt og det blir nok kjempe fine babyer.
Masse lykke til.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Helt otroligt! Jätterolig bild! 
Jag kan inte säga det nog…Pia-Mia är ju helt underbar!!! Sååå vacker…
Den röda hanen var mycket lik min egen.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Öh…alltså…nu är det Siames i Focus som fått sig en knäpp! Inte jag, vill jag bara meddela. Vi får vänta på att "Redigerar- Celia" rycker in. Sorry. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Hej
Du får inte vara uppe så sent och skriva inlägg. Du ska vara i sängen senast kl- 22-00

Vad snäll Hopy var som ville hjälpa till. 

#5-10 Haha, vi märker att du inte kan säga det nog.
#0 Jag gillar också Secret väldigt mycket.

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#11 - Det är fixat nu :) Nästa gång jag inte syns till här så kan ni också 'ropa' på någon av sajtens Medarbetare. De är till för er och kan göra samma saker som jag i ett nafs :))