Siameser letar hem
Nu har vi fem siameser som letar egna hem att busa och leka och kela i. De är födda i en stor kull och älskar att busa och kela tillsammans.
Först har vi S*Angels Co. Enwo, en blåtabbymaskad kille, som älskar att kela och gärna somnar i människors famn, knä, arm… Nära och varmt ska det vara. Spinner och spinner och spinner!
S*Angels Co. Eon är en crèmemaskad kille med mycket integritet och spring i benen. En charmig kille som hemma kallas Alien.
S*Angels Co. Ezriel, rödmaskad siameskille, är kullens klippa. Lugn, trygg, stabil och vänlig. Orsakar aldrig bråk och har alldeles för mycket tålamod med kullens bustroll.
S*Angels Co. Eve, bruntabbymaskad flicka, är kullens bus- och charmtroll. Eve busar gärna och ofta med syskonen, och är väldigt framåt i lek. En riktigt mysig tjej som gärna spenderar sovstunden i någons knä.
S*Angels Co. Eth, brunsköldpaddsmaskad tjej, är kullens lilla primadonna. Hon tillåter att man hanterar henne nästan hur man själv vill, men inte alltid med entusiasm. En riktig padda! Och väldigt lik sin mamma!
Kattungarna levereras tidigast vid 14 veckor och är då registrerade i SVERAK, avmaskade, vaccinerade, besiktade, välhanterade, mysiga, ompysslade… Mer information finns på www.angelsco.se. Kontakt: sandra@angelsco.se
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Tror inte jag skulle klara av en siames med guuuud vad söt liten kisse

Men guuud så fin den lille på första bilden var, måste vara Enwo? Helt fantastisk bild ❤️

#1 Jag tror faktiskt du skulle orka med Enwo eller Ezriel. De är lugna… för sin ras. Och Ezriel är, för att vara siames, väldigt lagom.
#5 Stämmer bra. Enwo är det =)
Paddan var otroligt söt! ❤️
/Elisa
Vilka små godbitar. 😍
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
❤️

De ser ljuvliga ut allihop. Men Eon… ♥ Lycka till med att hitta världens bästa hem till dem.
De er så skjønne ❤️ Skal du beholde noen fra kullet selv?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Bakom kameran står min vän Malin. Hon är fantastisk på att få mina filurer på bild. Synd att Ezriel ser crème ut på bild, när han är den som under hela tiden haft rödast färg.
Ett par av kattungarna har spekulanter som ska titta på dem nästa vecka. Hoppas verkligen att vi hittar fantastiska hem. Flickorna är PRA-bärare, annars hade minst en av dem flyttat till en kompis till mig.
❤️❤️❤️ Helt vidunderlige.Har lyst på hver eneste en av dem jeg.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ja, Eon kastar ni inga hagalna blickar på, hör ni det?
Det var jo typisk,men kanskje en av guttene kan brukes senere?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Du har första tjing, Carin :)
Gött!

Underbart söta

Fina små sötnosar
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Enwooooooooo, asså Sandra den här killen tar jag med hem i helgen ok, tack. hej.
De är ljuvliga allihop men Enwo fastnade jag för direkt ❤️ Vilken kille! Svår att motstå 😍
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Ezriel är min favorit, vackra och söta lilla ansiktet!
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Superfina ❤️
Otroligt fina, var och en på sitt unika sätt (vill ha, vill ha, vill ha… ;) 💜💗

Åh de är såå vackra!
Åh så fin kull! Eth är min favorit helt klart❤️☀️🌈
Vem är det på första bilden? ;)
Jag vill ha alla, ska bara råna en bank först *s*

Blåtabbyn är Enwo :-)
❤️
Dom är så fina!! Och är bara liiite bitter ;)
Real stupidity beats artificial intelligence every time