På rekke og rad

Katter har en härlig förmåga att se coola och nöjda ut när dom sover.

Vad söta de är!

Så skönt det ser ut.
Fina kissar!

Det gäller att ha kameran redo när sådana tillfällen dyker upp! Härlig bild!!
Underbart mysig bild! Den bilden säger mer än ord kan göra varför man bör ha mer än en KAT.IV kisse!

Så fint bilde 
Klyngekatter er herlige :o)
Vackra katter på rad och på hög…
Hittade lite bebisbilder med stor flock av kattungar + mamma Nanna och styvdottern Bianca.
.jpg)
.jpg)
Bianca är förresten ett levande bevis på att kattungarna kan likna små tjocka Burmor med mörk päls. Sen växa upp och bli nästan mer typad och ljus än sina mer typade halvsyskon..
/Elisa

Så hærlige klyngebilder. Her bare minker det og minker det på klynge gjengen,men håper det tar seg opp igjen om få uker,men så klart må det først vokse noen uker igjen da.
#10 Hvor mange kull var det i den kurven? 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
En otroligt fin bild, ett sånt där tillfälle som bara kommer ibland. Ja, då gäller det att rusa efter kameran! 
#6. Så läckra katter du har!
#8. Kattungarna ser för roliga ut på bild 2! Så många! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#8 De är så fina hela kullen! Ja gser min lilla Bicolourfavvo sticka fram sitt söta lilla huvud!
#9#10 Finns det hjärterum så finns det stjärterum! Jag längtar till den dagen då jag kan skaffa fler missar (tydligen ska det bli fler här…), det blir så små högar med bara två stycken!

Vilka härliga bilder på alla katterna 
Önskar att jag kunde få lite fler bebisar än 1 eller 2 i en kull.
Vilket har varit fallet de två sista kullarna
#0 Å ja det er så deilig når de ligger sånn og koser.
#10 haha, ja det var DEN haugen da

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus