Siames iFokus

Siames

Etikett: fotogalleri
Läst 800 ggr
zeldtrix
0

Lyckliga familjen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tikka agerar mer än gärna "plastpappa" till Rocky & Kiwis barn Glad.

kalindas
0

mysbild…:-)

/Elisa

Celia
0

Vill bara sticka ner ansiktet där *myspys*

Liljekatten
0

Så goa!

zeldtrix
0

Visst ser det mysigt ut Glad. Tikka tar verkligen sin roll på allvar, han uppfostrar de små med själ och hjärta Skrattande. Kanske lite väl hårdhänt ibland dock Skrattande.

Blixt Gordon gillar nötfärs :).

Celia
0

Vem har placerat tygmusen i maten?!?! Känner igen det där ;)

När TT och Kittie levde så sprang de omkring med leksaker i sina munnar och försökte prata med dem samtidigt. TT bäddade ofta för sina på ovanvåningen och lämnade dem. Någon timme senare kom hon på att hon glömt 'ungen' däruppe och började skrika och vråla samtidigt som hon sprang upp och försökte komma ihåg var det nu var hon hade lagt 'ungen'. Sen ner till matskålen och la 'ungen' där och stod och beklagade sig bredvid när 'ungen' inte åt… Kittie gjorde också det sistnämnda - härliga minnen :)

Canoodles
0

Härliga bilder! Visst är det mysigt när de andra i kattfamiljen engagerar sig i bebisarna!

zeldtrix
0

# 5. Så härligt det låter! Sådana minnen är verkligen guld värda. Hos oss är det Tikka som stoppar leksaker i maten. Han sitter och tuggar ömsom på maten, ömsom på leksaken :). Även vår kaneltickade tjej Ginnie lägger leksaker i maten men det är enbart hårsnoddar som duger åt henne :).

Min mammas hona Lill (numera omdöpt till Stor) har en tygspindel hon springer runt med som är hennes "bebis". Hon springer och pratar med "bebisen" ganska mycket :). Detta började hon med efter kastreringen :).

SacredSouls
0

Kyss Herlige bilder. Her hjemme har Jöback plutselig funnet ut at han er pappa han også.. om de små vandrer litt for langt drar han de tilbake til sengen og legger seg fornøyd ned ved siden av. 

Hvilken farge er det på hun som står sammen med Blixt Gordon.Er det Havanna eller kanel? Var nydelig farge Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

zeldtrix
0

# 6. Ja visst är det :)! Mamma Kiwi tycker att det är ganska skönt med paus :).

# 8. Det är hans mamma Kiwi och hon är kanel :).

aijmer
0

Vilka härliga bilder Kyss

ossilian
0

#4 Och så kom det en liten bonusbild på min favorit, Blixt Gordon Glad

Vilket fantastiskt mönster Tikka har!

zeldtrix
0

# 11. Tack! Ja, han har fina prickar :). Så namnet är något förvirrande :).

PollyBoffin
0

#5 #7 Haha! Vilka roliga minnen! Vilka skojiga katter ni har/ har haft! Underbart! Kan inte låta bli att bli på bra humör när jag läser sån't!Skrattande

Bilder på BÅDE Tikka och Blixt Gordon… Nu kommer jag var lycklig resten av dagen!

#11 Blixt Gordon fanclub!Skrattande

Bokskogens
0

Tikka ser ut att trivas bra som plastpappa. *ler*
Instämmer med tidigare inlägg, Tikka har ett jätte fint mönster! Kyss

zeldtrix
0

Ja, Tikka älskar verkligen bebisar Glad! Här kommer en bild till på hans mönster.

SacredSouls
0

Han var virkelig nydelig og et fantastisk mønster.. Men jeg falt helt for fargen til Kiwi jeg,men det er fordi jeg liker solide så godt.Räcka ut tungan 

Nå har jeg vist henne frem til gubben som istemte at kanel faktisk nesten var vakrere enn svart.Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Celia
0

#15 - kanonfin!

zeldtrix
0

# 16. Ja, fram för mer kanel tycker jag! Håller med din gubbe Skrattande!

# 17. Tack!