Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 2093 ggr
Broddans
2

Wera Lagercrantz letar efter ett hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 23 december fyller jag 12 veckor. Då säger matte och husse att jag behöver flytta till ett nytt hem.

Jag är en blåsköldpaddsfärgad orientalisk korthårsvariant tjej.

Jag är en stor och busig tjej. Jag älskar att ligga på golvvärmen i mattes badrum. Jag äter det mesta, och är rumsren sedan länge.

Min pappa är Balinesen JLB Matakoni of Noahs Ark och min mamma är orientalen S*Cross-Bow Crest Fancy Fantasy. Min matte säger att det är min pappas fel att jag har lite lång päls, Men hon säger även att det är pappas förtjänst att jag har en lång och tjusig svans.

De säger att jag är PRA-bärare. Dom säger att jag därför behöver tänka på vad jag ska träffa för kille framöver. Helst vill jag inte träffa några killar alls!

Om ni vill att jag ska bo hos er, behöver ni komma till Sala och hälsa på mig först. Jag flyttar inte till någon jag aldrig har träffat! Jag vill inte heller flytta till ett hem där jag ska vara ensam hela dagarna, jag vill ha minst en kattkompis och gärna fler!

Ni kan se fler bilder på mig, och se kontaktuppgifter till min matte på www.broddans.se

Broddans
1

Här är en till bild på mig från idag

tuska
1

Så finKyss

Broddans
1

Och här har vi ytterligare en bild på mig tillsammans med min tjatiga mamma

Broddans
1

Och så en sista bild. :) Hoppas någon låter mig flytta in hos sig, och ge mig massor med mat, gos och kärlek!

cillaroten
1

Lycka till med att hitta nytt hem,söta lilla flickaKyss

Nilla
0

Vilken sötis! Blått och padda är ju en favvis!!! Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Helenaf76
1

Så vacker!!!! KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

Zakira
1

åh herregud så söt! Lycka till med att hitta ett passande nytt hem, det blir säkert inte alls svårt med en sån sötnos :)

kattslottet
1

Aj nej, fy för såna här trådar. Kan inte ta en katt nu, men så sugen blir man. Jättevacker är hon GråterKyss

barkens
1

Åh va fin hon är! Jag är helt kär. Men vi ska flytta till en lägenhet och det blir nog trångt ändå, tyvärr Rynkar på näsan
Annars hade jag stått först i kö!! Hoppas hon hittar "rätt" hem!

Broddans
0

Ja, hon är en riktig liten charmfröken :) Vi håller tummarna för att någon bra intressent dyker upp! :)

Broddans
1

Här kommer lite dagsfärska tio veckors bilder på fröken fräken:

Broddans
0

:)

LaSadie
0

Vad söt Kyss (och vilken rolig annons)

kalindas
0

Kyss

/Elisa

GunillaSverkersson
0

Denna fina  tjej letar fortfarande nytt hem, helst ett slott men kan överväga något annatGlad Bara det finns mycket mys och god mat.

Se mer bilder på vår hemsida  www.broddans.se Hon blir tolv veckor på söndag.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

lynxlo
0

Hon är URSÖT!!! Önskar hade ett slott åt henne ändå..

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Corny
0

Å herregud så söt <3

Önskar så att jag hade ett slott…

EmiliaM
0

Hej! Jag undrar vad PRA bärare menas? Och hur mycket du vill ha för henne? :)

Broddans
3

#20 - PRA bärare menas att hon bär på en sjukdom men att hon själv inte kommer bli sjuk. Om hon skulle paras med en annan katt som är bärare eller en sjuk katt kan ungarna få sjukdomen (Man får ej para två bärare eller en bärare med sjuk katt) Wera har hittat sin familj och flyttat dit :)