Son of the best
(N) Himmeltinden`s Son of the Best, SIA b 21
er ledig for salg og er leveringsklar.
Hans foreldre er:
CH FI*Sultsinan Simply the Best og NO*TigerHeart`s Sweet Lullaby JW. Hele stamtavlen finnes på pawpeds med å søke på navnene.
Jeg har ikke testet son of the Best for PRA. Hans pappa er PRA bærer og mammakatt er PRA fri. Så det vil si at son of the best kan være bærer eller fri. Jeg håper det finnes et hjem til Son of the Best hvor han kan være utstillingspus og kosepus.
Hans bror skal flytte til stockholm, så om det er noen der i sør som faller for lillegutten, kan son of the Best følge med broren sørover.
ta kontakt på mail: himmeltinden@vkbb.no
söt 
/Elisa
Han är otroligt fin!!!
Fast jag tycker att han skulle hetat Grandson of the Best eftersom min underbara Sigge är morfar till honom. 
Ja sigge er lekker, det vet du jeg alltid har synes… så vi får kanskje bruke det navnet ved Lullaby sitt neste kull ;)
"Son" eller "grand son" - helt ljuvlig är han!
(se FB)/Susanne

Åh! Blir såå sugen! Men jag var tre katter & det är lagom antal. Han är så fin:)
#6 Låter som en bra idé, Aino! 
OMG!!!!!!jeg er forelsket!

Gillar den killen skarpt, Han är ju så fin och även hans bror.
tusen takk allesammen… men nå ser det ut til at han har funnet seg et flott hjem :)

Han er super fin.og søsknene hans også. Helt nydelige!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
jätte fin!!

Oj, honom har ja missat.
Jättefin!
Och jag vet att han kommer få ett bra hem. Hoppas på å få se honom live på utställningarna framöver.
I Trollhättan i mars gör denna lille vackra pojken sin debut ;-)

Å då hade vi åxå tänkt att dyka upp.
Hade varit roligt å få sett honom i helgen men e inte riktigt ok så min smålandsresa blir nog uppskjuten tyvärr…
Så synd, jag hade hoppats att ni skulle komma en stund på söndag, då ska vi ju vara på plats hemma med den lilla godingen. Krya på dig!
Grattis till en supersnygg kille!!! Hela denna kullen var otroligt vacker 

Så tjusig han är.
Grattis til den lille vidunderlige gutten. 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus