Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 421 ggr
Nilla
0

Välkommen till vår Blogg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Med risk för att anses framhålla sina egna älsklingar…så inbjuder jag er till S*Marble & Silks blogg. Oskyldig

Den uppdateras kontinuerligt med små och stora händelser i vårt lilla Katteri och innehåller massor av roliga kattbilder. Ska inte sticka under stol med, att det vore kul med lite mer trafik. (Misstänker att det endast är morsan som surfar där? Skrattande )

www.marbleandsilks.blogg.se alternativt genom "gästboken" på vår hemsida.

Är det fler som har aktiva kattbloggar? Vore JÄTTEKUL med fler länkar till andra Kat IV-katter!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

PollyBoffin
0

Vilken underbar bild! Abosibooo!Kyss

Nu när jag har bredband så kan jag självklart kolla in din blogg, är alltid kul att läsa om andras missar!Skrattande

PollyBoffin
0

Eeeeh med risk för att verka helt tappad bakom en vagn… Vart läser jag? Dagboksanteckningar eller? Underbara bilder förövrigt!

Nilla
0

Länken i inlägget.

PollyBoffin
0

Har bokmärkt den nu! Du tar verkligen bra bilder!Glad

Nilla
0

Tack! Jag tycker det är jättekul att fota, men på bloggen hamnar lite mer "vardagliga" bilder.

Känn er nu inte tvungna, att överösa mig med beröm om katter och blogg! Jag menar som Celia, att jag iställer kollar hur många som läst tråden. Det är inte meningen att detta ska likna någon fanclub. Cool

Jag vill bara dela med mig lite och kanske även få ta del av andra uppfödares bloggar. Det är kul att se vad som händer i andra katterier också! Räcka ut tungan

Nå, finns det fler?

SacredSouls
0

Å så morsomt det var å lese denGlad Kjempe fine bilder.En sånn en har jeg lyst til å lage også…Men så har jeg ikke helt forstått hvordan man gjør det enda.Generad Det er jo gøy å kunne legge ut som du skriver litt hverdagslige ting om kattungene etc.

Jeg vet at HeidiK på forumet her har en katteblogg også. For der har jeg vært inne å tittet mange ganger.

Men nå har jeg lagt deg til favoritter..hehe så da er det ikke bare morsan lenger.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

ja den kom dobbelt Skrattande

Fortsatt veldig morsomt å lese denRäcka ut tungan

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Bokskogens
0

Hallå där!
Ett sånt där lyxhus som Gucci har fått var ju skita läckert!!
Du syr inte på beställning…?? *blink blink*
Jag står gärna först i kö Flört

Nilla
0

Kan gott tänkas. Men jag måste först fundera ut en ny stoppning, för huset har liksom "rasat" ihop något, så nu ligger alla katterna PÅ istället för i…Fundersam

HeidiK
0

Jeg har også blogg!

http://pusehuset.blogg.no  Skrattande

Nilla
0

Oj, så vackra katter du har! Lilla Susie är ju alldeles ljuuuvlig! Och Bindi mycket vacker…

Jag lägger dig till mina favoriter nu och kommer absolut titta in igen. Jättekul! Glad

HeidiK
0

#11 - jeg legger til deg i min blogg også!

Veldig koselig - og tusen takk for skryt av pusene :o)

Celia
0

Jättekul med så många roliga, vackra och bedårande kattbilder i en blogg :)

Rovardotters
0

Mycket rara kort och kommentarerKyssi din blogg

Nilla
0

Tack så mycket för alla vänliga inlägg. Titta in när ni vill. Glad

Celia, har du lust att "låsa" denna tråd nu?

Inlägget är låst för nya kommentarer