Siames iFokus

Siames

Etikettomplacering
Läst 1729 ggr
jenny80
1

Tindra söker en vän.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er.

Vi är en familj i Eskilstuna som har en cornish-rex tjej.

Tindra är en riktigt liten gobit som håller oss hårt om hjärtat. Nu har hon bott hos oss sedan september och vi känner att det är hög tid att skaffa en vän till henne.

Dock så verkar hon vara ganska ranghög så vi är främst ute efter en hankatt. Kanske i åldern 0-3år. Endast för sällskap.

Vi kan inte erbjuda några större summor pengar men däremot ett livslångt hem och kärlek i överflöd.

Jag bifogar en bild på vår Tindra ifall att nån kattpojke skulle vilja titta! =) Kanske ger det även en indikation hur en katt skulle kunna tänkas trivas hos oss! ;-)

kalindas
1

Finns en söt svartvit OSH kille till salu som nog hade passat er lilla tjej. Men han tar uppfödaren fullpris för. 
Men det skadar ju aldrig att ringa Barbro på Zamirs och fråga. :-)
Kolla tråden en bit ner på sidan.

Annars kolla under omplacering. Tror det fanns en del katter att välja ibland omplaceringarna. Kanske någon av dem hade passat?

/Elisa

Nilla
2

Blå Orientalhona söker nytt hem och det är tydligen akut. Jag hade tagit henne om jag haft plats - hon är jättefin.

Oskyldig

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

jenny80
0

Puffar upp tråden lite! =)

kalindas
1

Såg du länken om den blåa OSH honan som söker hem?

/Elisa

lynxlo
0

Hej! Jag slentrian-surfade in på Fräsets kattklubbs hemsida och där fanns en fin kastrat hane för omplacering, samma ras som Tindra (tror jag, stod inte utskrivet). Kanske det kan vara ett tips om det är en hankatt ni söker. Mvh

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus