Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 485 ggr
Celia
0

Skribenttoppen 29 juni '07

Användare

Antal inlägg

Celia

378

kalindas

230

SacredSouls

199

Attacks

147

zeldtrix

138

aijmer

125

ossilian

91

Rovardotters

84

PollyBoffin

78

Canoodles

64

Caelitus

62

Liljekatten

56

MarbleandSilks

56

HeidiK

55

yahtzeecats

53

hakkapelitta

51

zignes

51

Nizeli

48

Himmeltinden

48

paivi

45

LeffeD

45

Biames

42

Fjonkan

38

MijmuPix

37

Juliette.

36

cat_malou

32

Helenaf76

32

Anderssonskan

29

twistnshout

29

A_famosa

27

flis

27

mandymoo

26

FatsCats

23

Micare

23

Illyria

19

ramithi

18

Bokskogens

16

MalinL

16

hecajon

14

ChatNoir

13

TetraFelines

12

Idun

11

Asnees

9

sheila

9

tellasmar

8

Mach1

8

TacoBelle

8

Malin1

8

siki

8

CoralReefs

8

kalindas
0

Oj vad jag är duktig…;-) *hehe*

/Elisa

Celia
0

#1 - Ja och det ska du ha ett fång rosor för Glad Det är viktigt att hålla igång ett forum, annars slutar folk komma hit…

PollyBoffin
0

Uj uj, dålig statistik på mig! Men nu har jag bredband så nu tusan!Skrattande

kalindas
0

Bara att sätta igång att skriva MASSOR nu då..Skrattande

/Elisa

Celia
0

#3 - stort GRATTIS till bredbandet :) Vad kul att kunna se dig här även när det är helg!

SacredSouls
0

Oj oj… jeg skal nok slå deg neste gang KalindasSkrattandeFlört

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Då får du skriva MYCKET!Flört

/Elisa

PollyBoffin
0

#4 Akta dig för att säga så till mig! Jag behöver ingen uppmuntran!Skrattande

#5 Tack, jag fick ett erbjudande jag inte kunde motstå…Glad

Nu ska jag bara komma på hur man lägger upp små filmsnuttar på  Youtube och liknande sidor så ska ni få se busarna in action!

Synd bara att det inte är fler aktiva, då skulle jag vara ute här i flera timmar… Fast det kanske är bra också!Flört

Celia
0

#8 - Många är bara inne och läser, då och då dyker det upp gamla medlemmar som bestämt sig för att bli aktiva. Det är bra :)

iFokus är livsfarligt! Jag hade varit här lika mycket som tidigare om jag bara hade kunnat. Men jag kommer tillbaka när jag inte har så många andra göromål. Nu har jag lunginflammation, så nu blir i princip ingenting gjort ändå - då kan jag sitta här lite mer :)

kalindas
0

Lunginflammation mitt i sommaren. Inte kul..:-(

/Elisa

SacredSouls
0

#9 Uff da Celia, det hørtes ikke særlig bra ut. Håper du blir bedre snart.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

aijmer
0

#9 Krya på dig, jag har också dragits med förkylning mitt i sommaren. Jag fick bihålsinflamation.

zeldtrix
0

# 9. Instämmer och säger krya på dig! Ta det lugnt och surfa mycket på iFokus, det hjälper nog ;).

PollyBoffin
0

#9 Vad jobbigt! Håller med alla andra här, krya på dig! Och så får man väl skämmas lite också, du ligger i skribenttoppen (väldigt ohotat måste väl påpekas) TROTS en massa annat att göra plus lunginflammation!Flört

Celia
0

Tack allesammans, det verkar som om febern har gett med sig efter två dagar med medicin :)

#14 - den siffran är liten mot vad den varit. Över 700 har jag nog varit uppe i när jag var här som mest (då skrev jag i och för sig på många andra sajter också, nu blir det Siames och Raggare) :)

PollyBoffin
0

#15 Raggare? Gillar du jänkare då? Min mamma har mailbombat mig med bilder på snygga jänkare! Varför är jag fortfarande kvar härute…? Jag skulle ju sova…

Celia
0

#16 - jag ÄLSKAR gamla jänkare!! Har en själv, hon heter Svarta Sara och är 4 år äldre än jag :) Skönt att inte alltid vara äldst ;)

Caelitus
0

Jeg er med. Trodde jeg hadde vært så lite aktiv i det siste….Glad

Canoodles
0

Jag har ramlat ner en bit, det har varit mycket inför utställningen som var i helgen, har ju ansvar för prisbordet och det är ett himla pulande :-)) Men nu ska det bli bot och bättring!

Krya på dig Celia!

Celia
0

#19 - tack, jag mår betydligt bättre nu :)

Kan tänka mig att det är skönt nu när utställningen är över. Ta och vila upp dig någon vecka, det kan behövas :)

Canoodles
0

#20 Det känns som om man skulle behöva semester!!! Tack och lov gick det bra med utställningen, jag tror de flesta var nöjda. Det var faktiskt ett hyfsat prisbord jag hade fått ihop, vi hade så vi kunde ge slagna katter i panel en liten påse!

Hur är det med lunginflammationen?