Grattis till Canoodles och "Buffa"!
Ett stort grattis till lilla underbara, kaxiga, vackra och paddiga S*Canoodles Buffa som idag i Kalmar blev domarens bästa och framröstad som publikens favorit!
Vill även passa på att tacka Tine och alla andra för en synnerligen välorganiserad och trevlig utställning.
oooh.. Grattis Tine og Buffa!!
Vi vil se bilde av den vakre padden
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis till er alla.
Bilder önskas från utställningen! 
/Elisa

Gratulerer så masse! 

Wow Grattis GUUUUD vad roligt.. de var Buffa verkligen värd som är en fantastisk vacker tjej och grattis till dig Tine för den underbara människa du är och de underbara kissarna du tar.. Grattis!!
Så morro!! Gratulerer 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
GRATTIS
GRATTIS!!!
Kort? Vill se underverket…

Jag hänger på och gratulerar samt gapar efter kort :)

Jag får väl säga grattis jag också! Och även Grattis till dig och Electra som blev BIV med en fin bedömning! Inte fy skam det heller!

Jag tog nog något kort på Buffa, men jag måste vänta på laddning. Fast jag tror att Tine har bättre och mer rättvisa foton att visa. Eller kolla in på hennes hemsida.

Gratulerer! Kjempe morsomt. Jeg vil også se bilder!

GRATTIS BUFFA! Väntar med spänning på en bild på dig här på forumet…

Tackar så jättemycket för alla grattis!
Buffa blev dock inte domarens bästa utan domarens favorit! Kristina Rautio blev jätteförtjust i henne men det bästa ungdjuret blev om jag inte har helt fel S*Jean Dark Vitani. Hennes hjärta gick till Buffa men nomineringen (automatiskt BIS) gick till Vitani.
Publikfavorit var ju lite häftigt tycker jag, det brukar ju alltid bli något ulligt och gulligt!
Buffa var på bild i dagens Östra Småland, vårt förträffliga lokalorgan! Ska få den bilden via mail från tidningen men har idag inga egna bilder att bidra med…..
Texten i tidningen var följande;
"Publiken får också chansen att säga sitt och här har de ulliga små kattungarna ofta stor chans. Fast lördagens favorit var en stöddig maine coon som såg jättegrym ut.
Söndagens segrare var ett litet charmtroll från hemmaklubben vid namn Canoodles Buffa som ägs av Ann-Tine Danielsson. Hon är orientaliskt korhår och färgen är svartsköldpadd. Det var inga problem att göra segerintervjun med henne, hon var mycket lättpratat och eftersom kattsnacket ackompanjerades av ett flitigt spinnande är det svårt att förstå något annat än att hon var glad över utmärkelsen."
Ska bidra med bilder så fort jag har några!
Tack igen för alla grattis, de värmer!

#0 Vad roligt att du tyckte om vår lilla utställning! Fick du några bra bilder på Buffa så lägg gärna ut dem här! Grattis till Electra också som var så jättefin!!!
#4 Tack för de snälla orden!

Stort Grattis 
SuperSuperSuperGrattis igen!!
Buffa som alltid varit min lilla favoritpaddtjej :D :D
Men nu vill jag se bilder!! :)

Åhhh, hon är ju bara för rar! Grattis igen Tine!
Instämmer med föregående skribent!

Tackar, tackar!!!
Hon är verkligen en liten goding! Det var så härligt för hon tog det här med utställning väldigt bra också, spann och kelade med alla som hade tid!
Du store vad vacker hon har blivit!! Hon är riktigt läcker! Kul att hon gillade utställning också :D

#21 Visst har hon blivit fin! Hoppas att det fortsätter på den vägen!
#22 Jadu, man vet ju som aldrig vars man har en padda!!! ;) ;)

Grattis! Kul att en kat IV vann ett sådant pris!

Gratulere så mye,hun er jo bare helt nydelig.

Grattis, håll kvar glädjen ända in i vintermörkret.

#27 Haha! Vilken snäll liten kisse hon verkar vara som finner sig i det!
#27 Kolla in spökkatten i buren bakom! Vilka ögon! 
#27 Den missade jag! Vilka lyktögon!

#28 Hon spann hela tiden!