Konsten att få till fina julbilder
Ibland slår inspirationen till och man tänker att NU ska jag försöka ta några jättefina julbilder på katterna
Känns det igen?
I dag var det en sån dag här, och för att verkligen få till lite Lucia/jul-stämning på bilderna så knåpade jag ihop två små stjärngossestrutar i lagom storlekar för herrarna Kingston och Lillegutt.
Ha ha ha, vilka kissar, dom är ju helt ljuvliga! Hittat till peppes bodega vad det verkar, lagom glada i struten!
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Så roliga bilder! Vilka trötta stjärngossar
En av bilderna borde vara med i vår jultävling tycker jag! 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Vilken underbar 'berättelse' snyggingen Kingston ser på#3 ut att ha druckit för mkt glögg:)

/Elisa
Så morsom denne bildeserien og historien var, og for noen flotte Luciagutter!

Fina bilder på "dummstrutarna"
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Härliga! 

Jeg ler så jeg griner. Fantastiske luciagutter dette her.
#7 Hahaha! Noen har helt klart tatt festen helt ut i morgentimene på dette bildet.Natta Kingston 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Suverän bildserie, rofl!
Stjärngossarna tackar och bockar, om än något generat
# 10: Jag hade helt missat jultävlingen, tack för tipset! :-)
Sötstrutarna! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Helt underbart! Älskar bildserierna från det MijmuPixisiska hemmet mer än några andra 

Underbara bilder, fick dagens skratt!

Härliga bilder! Du kanske ska vara tacksam att de var så pass trötta när du fotade? Piggare siameser hade nog inte varit så medgörliga och vi alla hade blivit utan denna bildserie (den hade med all säkerhet blivit kortare i alla fall).
Jag tror inte de tyckte att de va så fina själva, lite skämmigt med strut på huvudet tycks de tycka.
Härligt roliga bilder. goa fina katter.

Underbara!!! :-)
Vilka fina bilder
å fina kattpojkar också!