Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 3105 ggr
MijmuPix
1

Konsten att få till fina julbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland slår inspirationen till och man tänker att NU ska jag försöka ta några jättefina julbilder på katterna Glad Känns det igen?

I dag var det en sån dag här, och för att verkligen få till lite Lucia/jul-stämning på bilderna så knåpade jag ihop två små stjärngossestrutar i lagom storlekar för herrarna Kingston och Lillegutt.

MijmuPix
0

Stjärngossestrut no 1 provades på en yrvaken Kingston. Lillegutt vaknade och tyckte att det här såg väldigt festligt ut!

MijmuPix
2

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Lillegutt tyckte att detta var det roligaste han sett på år och dar! Skrattande

MijmuPix
2

Ungefär här började min fotoinspiration dala lite… Kingston poserade villigt men väldigt sömnigt i sin lilla stjärngossestrut, men såg snarare ut som Sven Melander i "Sällskapsresan 1" än en mysande julmisse.

MijmuPix
0

Lillegutt fick prova en strut. Jag hade fullt sjå med att peta på de sömniga motiven för att de skulle se vakna, söta och julfina ut. Det gick sisådär.

MijmuPix
0

Nu var det Kingstons tur att skratta, Lillegutt såg jättearg och jätterolig ut! Tungan ute

MijmuPix
1

Seelia blev irriterad på allt åbäkande och de där supertöntarna Lillegutt och Kingston i sina fjantiga hattar. De små stjärngossarna blev lite generade - och ännu mer sömniga - och tyckte att det räckte med Lucia-fånigheter för idag.

MijmuPix
3

Nu somnade motiven. Mitt i fotograferingen.

MijmuPix
1

Häpp! Så var det med den fotosessionen Tungan ute 

God natt! hälsar Kingston

lynxlo
0

Ha ha ha, vilka kissar, dom är ju helt ljuvliga! Hittat till peppes bodega vad det verkar, lagom glada i struten!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Missannas
0

Så roliga bilder! Vilka trötta stjärngossar Kyss En av bilderna borde vara med i vår jultävling tycker jag! Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Siameshona
0

Vilken underbar 'berättelse' snyggingen Kingston ser på#3 ut att ha druckit för mkt glögg:)

kalindas
0

Skrattande

/Elisa

[lisme]
0

Så morsom denne bildeserien og historien var, og for noen flotte Luciagutter!

GunillaSverkersson
0

Fina bilder på "dummstrutarna"Glad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Lejonhjarta
0

Härliga! Skrattande

SacredSouls
0

SkrattandeSkrattande Jeg ler så jeg griner. Fantastiske luciagutter dette her.

#7 Hahaha! Noen har helt klart tatt festen helt ut i morgentimene på dette bildet.Natta Kingston Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nebel
0

Suverän bildserie, rofl!

MijmuPix
0

Stjärngossarna tackar och bockar, om än något generat Flört 

# 10: Jag hade helt missat jultävlingen, tack för tipset! :-)

MissMaven
0

Sötstrutarna! Kyss

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Helt underbart! Älskar bildserierna från det MijmuPixisiska hemmet mer än några andra Kyss

UlrikaD
0

Underbara bilder, fick dagens skratt!Skrattande

Spotless
1

Härliga bilder! Du kanske ska vara tacksam att de var så pass trötta när du fotade? Piggare siameser hade nog inte varit så medgörliga och vi alla hade blivit utan denna bildserie (den hade med all säkerhet blivit kortare i alla fall).

tuska
0

Jag tror inte de tyckte att de va så fina själva, lite skämmigt med strut på huvudet tycks de tycka.

Härligt roliga bilder. goa fina katter.

Helenaf76
0

Underbara!!! :-)

Hightops
0

Vilka fina bilder Kyss å fina kattpojkar också!