Röda lillebror
Naaaaw! Gosig kille! :-D

Det är något speciellt med de röda katterna Kan det vara nosen
Ser ytterst pussvänlig ut! 

Grattis vad fint att allt funkar bra med denna söta kille.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

så fin
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Åh, vilken snygging! Rött är ju bara det bästa som finns. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Lilla banan-nosen! Så fin han är! Pinjes syster blå, Pistache (eller Sussi som hon kallas till vardags) hälsar med ett kapitalt busfnatt! Vi håller också på att introducera en ny (också jämngammal, liksom din pojke verkade vara) katt här, men det går sisådär änn sålänge, Sussi är en tuff stålkisse med illgröna ögon, som blir svarta som natten när hon får syn på lilla Nanna. Jag fick mig en lusing i går när försökte tala henne tillrätta. Kanske har du några tips eller berättelser att delge om hur det gick för er? Sussi och Pinje är lika som bär utseendemässigt, undrar om de är lika i övrigt, vore skoj med kontakt om du har tid och lust. Kanske kan jag pm:a dig?
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus
Finaste lillebror! Kan bara hålla med # 7, d är något alldeles alldeles extra m rött ;)
Tack alla :) han är minst sagt en go kille. Det är något med deras rosa nos som gör det lilla extra, sen är det så fint när de är randiga och prickiga! #8 Åh lille pinje skickar massa kärlek till syster sin. När vi hämtade fire fox så var han redan 6 månader så han var inte så liten, faktiskt större än pinje. Hon tyckte inte det var jättekul med en ny katt som tog mammas knä ifrån henne och hon blev väldigt osocial ett tag. Försöker ge henne jättemycket uppmärksamhet och nu börjar hon bli sig själv som pratar och kvittrar på :) Han bryr sig inte så mycket och har inte blivit avskräck när hon försökt visa vem som bestämmer. Skicka gärna PM så kan jag berätta lite mer utförligt från första dagen!

Mmmmm vad fin han är
Grattis till er "lillebror"
Han är så fin och go. Nu blir det livat hos er med två busar av samma slag. Skickar nospussar till "min" lilla Pinje tjej.
#8 Lycka till med introduktionen! Det kommer säkert att gå bra!
Ett litet tips från mig är att sätta halsband på Pistache. Ett med pingla samt lite doftferomer som man sprayar på halsbandet. Om hon inte är van med halsband då förståss. Tror att hon kommer av sig av "oljudet" tillsammans med doften..? Och en nospuss till henne förståss från mig.
#10 & #12: Tack för svar och tips! Jag pmar Pinje o matte, nyfiken! Aha, det ska vara pingla på halsbandet.. Det låter vettigt, kanske kan det påverka. Pillrade av pinglorna från inköpta halsband (rysch-pysch reflexen!) men det ska nog gå att få dit dem igen. Totalt indränkta i feliway är de i alla fall. Ska försöka mer nu i helgen, håller tummarna så hårt för att det ska gå vägen trots deras olika förutsättningar. Hjärtat bankar hårt för de små!
Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus