Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1371 ggr
berthagenn
2012-12-14 12:54
9

Tack!

Hej!

Vill tacka alla sajtvärdar och även medlemmarna. Sajtvärdarna guld värda här i forumet. Trots ibland negativa människor som bråkar om icke-frågor, tar ni detta med stil! Oavsett land, språk eller ålder!

Kyss Sajtvärd är nog inte så lätt alltid… Men ni ska veta att ni är jäkligt uppskattade!!! Tycker ni är snälla och rättvisa!

Så jag vill love-bomba er lite idag. KyssKyssKyss

Eller vad tycker ni här inne medlemmar! KyssNi har haft ett tufft år. Det var så illa ett tag härinne att jag inte ville gå in här. Men ni fick styr på det! Man känner sig trygg härinne och det har blivit mitt digitala ”vardagsrum”. Skrattande

Det är aldrig tråkigt härinne. Cool

Minns när ni alla tröstade mig när min gamle Simba dog i våras. Jag kunde inte vända mig till någon som förstod mig, men här inne på forumet kunde jag dela min avgrundsdjupa sorg över Simba.

Ni anar inte hur mycket jag uppskattade detta. Det lindrade min smärta och sorg. För jag visste att ni förstod till 100.

Nu delar ni alla här inne min glädje över min lille Storm som kommer hem till Malmö den 5 januari.

PEACE från Bella i Malmö

Carlitos
2012-12-14 13:25
1

Hej

Jag är ju ganska ny här inne, och jag upplever det bara possitivt här. Många fina katter man få se och många bra tips och råd! Glad

Lejdet
2012-12-14 13:37
3

Jag har "hängt" här i flera år sedan innan jag började som uppfödare och för mig har forumet varit ovärderligt!

Både sajt-värdarna och ni andra har varit en enorm tillgång! Så fort jag funderar på nåt så skriver jag det här och inom fem minuter brukar jag ha fått ett bra svar;-) Ger en extra eloge till Kalindas som är snabb som en vessla på färger/genetik etc. vilket jag villigt erkänner är min svagaste sidaFlört

Jag har fått stöttning på alla tänkbara vis och kunnat våga fråga dumma saker som nybörjare. Nu har jag fött upp 8 kullar med gott resultat och känner att jag även kan börja hjälpa/ge råd åt andra, men jag har mycket kvar att lära ännu!

Jag tror att bara man är ödmjuk och inte ser allt i svart eller vitt så trivs man bra här, ibland får man sig en känga, men det är inget att lägga energi på. Jag brukar tänka att han/hon har en dålig dag bara.

Så jag tycker att vi fortsätter att jobba i denna positiva anda som har rått på senare tid!

SacredSouls
2012-12-14 14:12
1

Takk selv Bella Glad Det er dere medlemmer som gjør forumet og jeg synes vi absolutt har en veldig hyggelig stemmning her inne.

Ja Kalindas er en klippe Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

berthagenn
2012-12-14 14:53
0

Ville bara belysa ert enorma arbete. Utan er finns inget forum. Ni är hjärtat härinne som sätter tonen. Och ni gör det sååååå jävla bra.

Kyss

Ville att ni ska känna ”det tysta stödet” som ni har till 100 här inne.

Just saying! :-)

kalindas
2012-12-14 15:19
0

Nu blir jag generad… Skäms

/Elisa

Maria29
2012-12-14 15:29
2

Jag är också tacksam mot sajtvärdinorna som gör detta till en sida man kan läsa varje dag (även om jag inte alltid skriver så läser jag).. Stödet jag fått och katterna om jag "hittat" på den här sidan är jag overderliga (mina katter är omplacerigar från den här sidan). Sen vill jag också ge ett tack till Kalinda som kommit med olika råd när haft problem med katter som spyt mm, och när Bruno hade en tumör. Bruno mår bra idag och Iza har slutat kräkas även om hon måste ha ögondroppar och bara kan äta "burkmat" och kött.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

berthagenn
2012-12-14 15:56
2

Jag håller med; Kalindas har gett mig råd också snabbt som attan i många lägen.

Ovärderligt när man sitter hemma och grubblar och är orolig.

Kalindas du är är värd en jättebamsekram också! Kyss

Pözz! :)

Nilla
2012-12-14 19:13
2

Tusen tack, berthagenn - du är rolig du! Skrattande Det värmer ska du veta!

Jag har varit Sajtvärd här sedan 2007 tror jag? Hade dock inte klarat det utan mina excellenta Medarbetare Line och Anna. Jag måste hålla med Line att det är "vi alla tillsammans" som gör forumet till vad det är.

Man försöker skumma igenom trådarna varje dag, men ibland händer det att man missar något. Vi har ju liv även utanför iFokus. Ofta hjälper ni medlemmar till att påminna, eller agera när det uppstår konflikter och vi inte hinner hit för att reda ut.

Vill tillägga att detta är ett demokratiskt forum där medlemmarna är med och bestämmer om de regler som ska gälla för sajten. Vi har röstat om det mesta här inne. Tillsammans är vi bra.

Tusen tack återigen! Ja, Kalindas du är också guld värd. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
2012-12-14 19:43
0

En eloge till sajtvärdarna. Glad

Men jag vet fortfarande inte varför jag får så mycket beröm. Obestämd Men tack igen! Skäms

/Elisa

tuska
2012-12-14 19:48
0

#9    Du får beröm för att du är duktig på så mycket.

Jag tackar dej för den hjälpen jag fått , när jag själv blivit osäker

GunillaSverkersson
2012-12-14 20:20
2

Håller med alla föregående talare. Tack för all hjälp och goda råd från alla djurvänner här. Tänker lite extra på vitfläcksfamiljen då både vi och de fick ett enormt stöd och hjälpGlad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Missannas
2012-12-14 22:36
2

Tack för bekräftelsen ❤ Vilken glad överraskning jag fick när jag kollade in i denna tråden. Jag kan bara instämma med Line och Nilla, det är alla tillsammans som gör forumet till vad det är. Jag har själv lärt mig så mycket av er medlemmar så tack till er.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
2012-12-15 00:58
2

Hej, blev medlem för några år sedan men har först under senare tid börjat vara ute mer kontinuerligt (& i och med detta förstått storheten med forumet ;). Har bara positiva erfarenheter av värdar & andra medlemmar och ser fram emot att få fortsätta att spendera tid "här ute"! Vänligen Anette

Garmabias
2012-12-15 19:34
2

Stor eloge till sajtvärdarnaSkrattande

MijmuPix
2012-12-16 10:24
0

Jag stämmer in i kören jag också! Kyss Jag läser ofta men är dålig på att kommentera; skyller på datorn som är såååå långsam (hårddisken är nämligen överfull av kattbilder och måste rensas, jag kanske får bli lite flitigare med att visa bilder här från min kära kvartett?! :-))

TS: Jag såg dina bildtrådar härrom dagen med dina katter, såå härliga! Kyss Vad roligt med lille Storm, jag gläds med dig!

Siameshona
2012-12-16 10:29
1

Jag håller med er oxå! Eloger till sajtvärdarna & ett mkt trevligt forum. Jag sitt ju inte alls inne med den kunskap många här har, men alltid lär man sig ngt & det är härligt att se alla fina katter & få glädjas åt alla nya fina kullar! Så att bara kika in här är ren njutning:)

lynxlo
2012-12-16 16:06
0

Jag har lärt mig mycket på kort tid tack vare forumet, det är en jättetillgång för alla intresserade, och sköts exemplariskt tycker jag. Instämmer i rungande tack!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

siamlove
2012-12-16 18:03
0

Enig!Skrattande