cecilia
Va snäll ta bort den ena bilden Det blev fel
Tack Lena

#1 - Fixat
Men du måste ju berätta mer om nykomlingen. Vi spricker av nyfikenhet här
Stamtavlenamn, föräldrar etc. Att hon bär vacker mask och är charmig ser vi ju. Pussa! 

…men…är det inte lilla Nelly då? Fin bild är det i alla fall….vem det än är :-))
Grattis till en gullig liten dam.
Är det en av ungarna efter Zampano?
/Elisa
Tänkte nästan detta. Kände igen henne från bilderna på Jackpotts sida. Ska bli spännade att se vad de blir för bebisar efter henne..:-)
Ska du para henne med Linus?
/Elisa
#7 har bara varit en bild av kullen på hemsidan
jag ska inte para med Linus

Grattis! Vilken liten sötnos. :)
#5 vill lägga till att Zampanos dod har inget med aveln då han dog av intoxination jag har kopia på obduktionen.
Nelly är utställd i Lund med mycket bra bedömning pappan har två BIS från Tyskland
For en nydelig liten jente
.
Gratulerer masse med det nye familie medlemmet.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Stort grattis till din fina flicka 
TACK till er alla
mvh Lena
Stort grattis till nya flickan, Lena!!! Hon är mycket vacker…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jösses vilken liten sötnos! Jag förstår att du är glad som fick köpa henne! Grattis!

Grattis Lena! Hon är bara sååå underbar och jag avgudar hennes stam också dessutom är hon otroligt vacker och inte bara på bild utan även i verkligheten då jag har haft fördelen att träffa denna dam …försökte kattnappa henne då jag gosade med henne men uppfödare kom på mig hehe!
#16 TACK. Vilken tur jag hade att hon i var chokladmaskad……….
Hon är helt underbar i sitt sätt och hon går bra med alla katterna

Denna tjej är verkligen underbar. Träffade henne i Lund och blev betagen av hennes lugn och skönhet. Grattis!
Tack roligt att du träffat henne. Nelly är helt underbar får inget gjort här. Är det fint väder i morgon ska hon få gå med ut på altanen. Den är inhängnad 9mx4m där sitter jag som en apa i bur

Grattis till din nya fina lilla tjej! Hon ser helt ljuvlig ut!

Söt och go liten tjej. Grattis!
Grattis till den söta lilla tjejen!
Nu blev vi ju nästan släkt.
Min lilla sys är ju också efter Zampano.
#22 Tack. Kan du inte skicka en bild på din sys jag har nog missat bilen