Oriental alt. Seychellois bebis!
Nu letar jag och sambon efter en bebis och göra våran familj större. Hane eller hona kvittar!
I nuläget har jag en siamespojke och en maine coon pojke.
Seychellois är drömmen, men även en chokladoriental är fantastiska.. Vill dock inte ha en spotted oriental eller helsvart.
Hoppas någon här vet någon eller själv håller inne på våran nästa gobit!
putt 
Hej
Jag har dålig koll, du får kolla runder lite. Hoppas det dyker upp något 

Det är bara att kolla runt på allas hemsidor samt på siames-och orientalgruppen
Kollat tills ögonen gått i kors men tycks inte finna något 
Himmeltinden`s har en sjokolade seychellois (hann) til salgs
hjemmesiden finner du her:himmeltinden.com
#7 synd bara att dem bor i Norge :/
Men det er jo ikke noe stort problem
Både Himmeltinden`s og vi har solgt katter til Sverige 
Jag har inte möjlighet å åka till norge eller dylikt :/ Men så synd, chokladmesar är ju lyxigt fina….
Kan hända att Zamirs har några ungar kvar till salu. Vet inte vilka. Ring till henne och fråga.
Hemsidan är inte uppdaterad. Tror det finns en svartvit, en creme och en brunmaskad. Men vet inte om de är tingade eller ej.
/Elisa
Jag har en solid choklad flicka, Elsa, kvar i min E-kull. Hon är långhår, men en gudomlig chokladfärg samt lovande grön ögonfärg… <3
Finns i Borlänge.
Ska ringa zamirs :) Jag har sett henne förrut och blev jätteförtjust men borlänge är på tok långt upp :/ .. Bor i Kungälv. Vet de är kattutställning i göteborg i helgen men jobbar, men de är synd de är ju ett bra sätt å hitta uppfödare av osh/sys på..

Ja vill man ha nåt speciellt så får man nog vara beredd att åka en bit.. jag erbjöd ju dig att ta hem en skitsnygg SYS från Paris
Vi har en SYS-hona till salu. Hon är inte extremt typad, och passar nog inte om man vill ställa ut. Men en utmärkt sällskapskatt med supertemperament! Vår hemsida: www.timille.se Finns i Stockholm.

Anki på Courelles har en SYS-kull just nu. Och jag tror en SYS är obokad. Och en chokladmes.
Själv väntar jag siameser.
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus
Jag kommer para min siameshona med min röda bicolourhane framemot sommare n maj/juni och i denna kull kan det bli SYS och med riktig tur även SYL
båda är varianter så både långhår och krthår kan dyka upp, bärare och icke bärare av långhår.
Även min blå sköldpaddshona arizona kan få SYS och SYL, korthår långhår men i denna kombination blir alla korthår långhårsbärare 
SE* Qjou´z finns i Skövde jag har en blogg samt hemsida som är länkad till den vise versa "figgelina 64", vä'lkommen att kika in
Hälsningar Lisa