Någon mer som testat Mastery?
Sedan ett par månader tillbaka har vi gått över till att ge våra katter Mastery torrfoder. Våra tre vuxna katter äter Mastery Pro för vuxna avelskatter och de älskar det verkligen! Ingen av dem har haft problem med magen och inga kräkningar. Sedan vi gick över till Mastery har samtliga ökat ett par hekto i vikt. Tidigare gav vi dem Nutro och Royal Canin.
Till vår nuvarande kull kattungar (5 st) ger vi Masterys kattungefoder och de verkar också gilla maten. Inga diarrér eller kräkningar.
Är det fler här på forumet som har testat Mastery, vad har ni för erfarenheter isåfall?

Jag kan dessvärre inte svara ja. Jag har aldrig hört fabrikatet och vet inte var det finns tillgängligt. Vet du om det finns någon hemsida?

#1 Mer information om Mastery katt- och hundmat finns på www.jnhundsport.se Där finns även uppgifter om vilka återförsäljare som finns i Sverige.

Bli inte orolig nu men det har varit problem med Mastery, det finns mer information på den svenska återförsäljarens hemsida
http://nutrena.se/viktigtmed.html
Man har kanske kommit till rätta med det hela vid det här laget men kolla upp det.

#3 Tack för informationen!
Vi visste inte att det har varit problem med Mastery. än så länge mår våra katter bra men efter detta så kommer vi att vara observanta. Troligtvis kommer vi att gå över till Nutro igen om ett tag eftersom det är lättare att få tag på i en vanlig djuraffär.
Våra katter har mått bra av de flesta torrfoder som vi har provat men de har sina favoriter! Nutro, RC Exigent och Mastery tillhör dem. 

#2 - tack för länken, jag har nog aldrig sett denna mat.
#3 - oj, ja det lät ju inte roligt. Sen att det är från Frankrike gör att jag inte gärna hade köpt det ändå - jag har bojkottat det landet av olika anledningar ;) (inte djurrelaterat)