Siames iFokus

Siames

Etikett: offtopic
Läst 1727 ggr
MonaLia
7

Förälskad i blåspotted och siamesifokus

Hej jag har precis blivit medlem på iFokus och även på siames sidan! Har tittat runt på tusentals gamla och nya inlägg och ville bara säga att det känns ganska roligt att jag känner igen praktiskt taget varenda uppfödare som är medlem/aktiva här eftersom jag är lite av en orientaloholic haha. Så fort jag är inne på internet sitter jag och kollar på alla uppfödarhemsidor!

Är också ganska överlycklig för har nu hittat massa trådar och bilder med blåspottade orientaler, måste säg att jag är besatt av dessa.
Har själv inga katter ännu eftersom jag bara är 18 år och fortfarande bor hemma med min familj varav två är kattallergiker!
Men så fort jag flyttar hemifrån ska jag skaffa mej en liten blåspotted ängel, vilket troligtvis blir om 2-4 år. Jag längtar så!!

Ville bara säga tack för att alla uppfödare finns, och fortsätt föda upp blåspotted för de är ju de vackraste som finns! Glad

Missannas
3

Välkommen! Glad

Här finns många orientaloholics så du är i gott sällskap Skrattande jag gillar också spotted, speciellt chokladspotted.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

cillaroten
1

Ja,här inne finns nog en o annan med samma "åkomma"Flört

Blått är fint,men håller med #1 En fin chokladspott är något av det vackraste man kan beskåda!!  Älskar dock choklad i alla former,både ätbar och "kel-bar" Skrattande

Lycka till med dina drömmar!!!

MonaLia
0

Va bra att jag kommit rätt då! Här kan jag hänga och dregla över alla fina katter ett par år till innan jag kan skaffa en egen!

Chokladspott är också väldigt fint jaa, men de blåa  är ändå min favvo! och choklad rent allmänt är ju det godaste som finns haha!

SacredSouls
1

Velkommen hit til oss Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

cillaroten
0

Du får passa på och åka och kika på lite utställningar och stå och dregla vid burarna ocksåSkrattande

MonaLia
0

Ja var faktiskt på en utställning utanför göteborg i september, stod och tittade och dreglade över alla fina orientaler i ett par timmar tills min syster och pojkvän som jag släpat med fick nog haha! 
Tyvärr hålls det aldrig några kattutställningar här där jag bor(jönköping) utan de flesta är ju i göteborgsområdet eller stockholmområdet… lite synd!

alltidsiames
1

www.fengs.se och välj Gremlins min älskling en kastratpojke.

Nilla
1

Välkommen! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MonaLia
0

"alltidsiames" haha va kul att du skrev om Gremlins för han är en av de katter som jag är helt förälskad i! Har varit inne på din hemsida regelbunder under lång tid och blev jätteledsen när jag såg att han inte var fertil eller hur man säger och att han kastrerades för ville så gärna att han skulle få ättlingar som jag kunde köpa i framtiden.

Jag ÄLSKAR den stora huvudbilden på honom, hans ögon är helt underbara!

MonaLia
0

och tack ni andra!Glad

alltidsiames
0

Hittar du en blåspot så köp den direkt!

MonaLia
0

Jaa jag ska börja leta på allvar när jag börjar leta lägenhet, hoppas det blir inom 2 år för jag kan verkligen inte vänta längre på att få bli med oriental, jag blir helt galen av väntan! (Måste dock gå ut skolan först och skaffa jobb, haha blir ju enkelt)
Har gått och längtat och läst allt jag hittat om orientaler sen jag var 8 typ, min lycka är gjord när jag ätnligen kan ha en!