Tips på färg till burskynke!
Jag provade att lägga ut detta på Norsk Skogkatt men är väldigt dött där så jag provar här helt enkelt :) Hoppas det är ok
Tänkte att jag ska börja knåpa ihop ett dubbel burskynke till mina två honkatter men kan inte bestämma vilken färg jag ska ta =/
Skogisen är Svartsköldpaddsmoke-vit
Huskatten är Svart/vit
Färgerna jag har att välja mellan är
Turkos
Blå
Rosa
Lila
Gul
Lime
Mintgrön
När jag bara har stallt ut skogisen så har jag haft rosa botten, Rosa tak och Elfenben vägg..
Rosa eller lila
Personligen gillar jag starka färger, speciellt till ett burskynke. Buren ser mysigare ut då tycker jag.
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Okej :D Kanske ska satsa på ett lila då när jag har ett enkel i rosa :)
Dock är det så fint men ändå kanske lite töntigt med det rosa..Har det inte på bilden men har i vanliga fall rosa gardiner som jag knyter upp med vit spets och då blir det ett riktigt prinsess skynke :)
Huskatten heter Bezz The Princess så det kanske skulle passa i stora formatet med ;)
Rosa tycker jag!!
Men det tycker jag iof om allt 
Om det är töntigt med rosa är jag supertöntig 
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Snyggt!! Jag är med väldigt rosa när det gäller katterna för jag tycker det passar dom så bra ( är ingen rosa människa när det gäller mig själv dock) ..
Jag är rosa när det gäller allt!
Haha, båda kissarna i buren är hanar tåls att tilläggas 
Så jag tycker ju helt klart rosa! Jag känner mig ganska ensam med massa rosa på utställning!
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Jo man känner ju att man sticker ut lite ;) Dock har jag hört kommentarer som "rosa är så töntigt att ha" elelr " det är så ute att ha rosa bara för att man har honkatter" .. Dock inget någon sagt just till mig när jag haft rosa utan det har jag hört i andra sammanhand
Rosa är aldrig fel (en till som gillar rosa här). 
Annars skulle kanske lila eller turkos (om det är ljusturkos) passa fint till katten på bilden i #0.
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#6 Ja, men man ska välja det man gillar!
Folk tycker säkerligen att jag är lite töntig som har massa rosa överallt. Men jag gillar det!
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
7# Den lila är ljus lila och den turkosa är också ljus :) .. Ja det är Diana (katten på 0# som jag vill välja mest efter, eftersom den andra är svart/vit så fungerar ju allt
Turkos hade passat till katterna tror jag :) Men som sagts tidigare, rosa är ju aldrig fel :)
#9 ljuslila skulle kunna vara fin och det går säkert bra att kombinera både med rosa och elfenben detaljer, om man önskar det.
Lila framhäver både kattens päls- och ögonfärg (gröna färger skulle också kunna fungera utmärkt med hennes pälsfärg, MEN de skulle kunna göra hennes ögon att se mer gula ut, om det inte är rätt nyans på den gröna).
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag föredrar ljusa enfärgade burskynken så att man lätt ser katten. Många har mörka eller starkt mönstrade burskynken och då försvinner katten på nåt vis. Vill man ha lite färg så kan man ha det på toalåda, matskålar och liggpuff tycker jag. Ljust rosa eller/och elfenbensvitt passar alldeles utmärkt. 
Fast mörkare färger kan passa bra om man har ljusa katter, har man mörka katter så tycker jag det är snyggare med ljusare färger 
Och rosa, det är fint och är inte töntigt alls, det tycker jag vi bestämmer 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Ljust t mörka katter å mörkt t ljusa katter. 
Jeg er også veldig rosa av meg så jeg sier også det. Dessuten synes jeg det passet så fint på bildet du la ut.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag gillar blått - kungsblått - och mörkrött/vinrött. Riktig sammet och med gulddetaljer. Taket kan vara i annat tyg, så det inte blir för mörkt i buren.
Förstås kan jag tänka mig mossgrönt också. Och creme…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus