Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 562 ggr
Rovardotters
0

Bild på Presley

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick några nya bilder på Presley som är Plutos, Prillans och Pelles bror (e. Koosje van Tutte's Oh Boy och Zilla). Han har nu båda testiklarna i pungen sedan en tid tillbaka, tänk så lurigt det kan vara.

Rovardotters
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till

Attacks
0

Så godt det ordnet seg for stenene da.Skal han gå i avl? Sorte orientalere er nydelige,en sånn skal jeg lage meg selv en dag.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Rovardotters
0

Hej Attacks

Nej, han är såld till sällskap och utställning (till Norge) och kommer att kastreras inom kort. Han skulle ha sålts till avel om inte testiklarna hade åkt jojjo upp och ner ur pungen. De verkar nu ha lagt sig tillrätta på rätt ställe och det gör ju kastreringen enklare.

aijmer
0

Vilken Cool kille Räcka ut tungan

Rovardotters
0

Han är mycket snäll och gosig, det blev alla ungarna i kullen. Så här skriver de nya ägaren om honom: Hei på dere. Presley har det bra.Han er lykkelig og bortskjemt,alt her hjemme styres av vårt lille gull.Vi elsker han over alt på jorden,han er verdens nydligste og snilleste katt.

Fjonkan
0

Vilken fin kille!

mandymoo
0

Han var jätte fin *ler*

Attacks
0

Men kanskje jeg får hilst på han live da,på en eller annen utstilling,om jeg er heldig. Skrattande Det er fint stenene kom på plass uansett avl eller Kastrering. Jeg solgte en katt til Sverige,fra mitt B kull,og der ble det jo motsatt tilfelle.

Stenene var på plass ved levering,og da det var tid for Kastrering,var den ene vandret opp i buken. Men den katten ble også solgt som kos og utstillingskatt.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Otroligt vacker kille. Nästan synd att han bara blir sällskapskatt…

/Elisa

Celia
0

En riktig snygging den där Presley Räcka ut tungan

SacredSouls
0

Ja han var flottKyss Svart er veldig lekkert på orientaler.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Biames
0

Vilken snygg kille, stor var han också.

Rovardotters
0

Tack allihop, jag är mycket nöjd med kullen på många sätt. Äntligen fick min svarta orientalhona rätt partner så att hennes bästa egenskaper kom fram ordentligt.

TetraFelines
0

Vilken snygging han är! Grattis Rövardotters till en mycket fin kull! Svarta orientaler är verkligen läckra.

Såg på din hemsida att Mazetti har fått ungar. De ser oxå härliga ut!  Vår TuttiFrutti passar på att hälsa till sin kullsyster (Mazetti) och gratulerar till de små liven.

Asnees
0

Jättesnygg kille, fint med svart.Glad

Rovardotters
0

#14 Mazetti hälsar tillbaka förstås. Hon har mycket att bestyra just nu. Ungarna glupar i sig av hennes mjölk.

ossilian
0

Han är en verkligt snygg kille! Lite synd på kulorna:(

Och vilket mysigt mail du fick från nya ägarna!

HeidiK
0

Så utrolig stilig han var! Likte han veldig godt Skrattande

Det er absolutt noe spesielt over de svarte orientalerene og looket de har.

PollyBoffin
0

Vad kul att se bilder på Presley! Vad stor han har blivit! Han är väldigt lik Zilla i huvudet tycker jag. Prillan och Pelle hälsar så gott! Pelle ligger i kattboet och Prillan är parkerad här i mitt knä!Skrattande

Nizeli
0

Wow,svart er bare så lekkert,nydelig gutt.Glad

[hakkapelitta]
0

härliga bilder på härlig kille med underbar ögonfärg! en riktig goding alltså! trots luriga bollar :D