*IDP* Siavitas Telperion omplaceras
Nu är alla kissarna omplacerade till mkt bra nya ägare, Men älskade Dante har inte hittat nåt nytt hem än tyvärr. Så nu får han en egen annons :)
Namn: * IDP*Siavitas telperion, lilamaskad (sia c)
siames. Hane, Kastrat. Född 2010.
Frisk , glad och mkt kelig herre;) Älskar allt och alla, funkar bra med barn, andra katter och hundar. Okomplicerad.
Apporterar gärna med papperstussar ;)
Han söker ett hem där det redan finns andra kissar ellert hundar, då han är mkt social och tycker om att umgås ;)
Dante har en mkt fin stamtavla, då han bara har siames i stamtavlan till 8:e generation;) Hans päls är silkeslen och hans ögon fantastiskt blå ;)
Pris : 3000 kr
Vid intresse ring mig eller Maila:
Tel :0760-402011
Mail : mary_mossberg@hotmail.com
Mvh Mary Mossberg
Han är jättefin! 
/Elisa
Ja han är en riktig liten goding ;)
Hur har det gått för Dante? :)
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jag har tyvärr inte hittat någon ny ägare än, 3 st har hört av sig och frågat om han finns kvar och en har jag inte hört ngt mer :(
Åh synd att jag och min sambo inte kan skaffa någon mer katt än då vi vart inne på att skaffa omplacering :( Hade haft två honor och en liten hund till sällskap..Ställer även ut kissarna
Å guuud vilka ögon! =)
Min Cornish hona skulle behöva lite sällskap, men tyvärr kan jag nog inte övertala sambon om att priset är rätt. ;)
Annars hade jag nappat direkt!

Vackra kille 
Farligt söt 
Min lilla Albert blev inte omplacerad pga oseriösa människor som inte ens hörde av sig när han skulle hämtas!
Så nu gäller denna annons för killarna!
http://www.blocket.se/varmland/Siames_och_Seychellois_43781358.htm?ca=7&w=1