Winnetou di Gattinata*PL JW!!!
I helgen på Gestrica kattklubb blev min underbara stora balinutt Winnetou JW. Jag är så oerhört glad
YIPPIIII!!
Tack ni alla som har stöttat mig på vägen
, ni vet vilka ni är och vilka ni inte är…..
Hörde på omvägar att Winnie är den andra långhåret i Sverige och den tredje i norden som blivit JW. Vet inte om det är korrekta uppgifter.

Jättestort GRATTIS Melanie! Det är jättekul för hela långhårs-gänget att han är så fin och har lyckats så bra tycker jag!
Såg honom live igår och han är en skönhet 
Har haft äran att träffa honom live flera gånger
Han är sååååååå värd sin JW-titel,både skitsnygg och skitgoo
Grattis än en gång Melanie!!!! Verkligen jättekul!!!
Kram/Cilla
Jag tycker att det är SUPERKUL att han är JW!
Hoppas på att få se honom på någon utställning någon gång! 
Vet att jag har sagt det massa gånger, men GRATTIS igen!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Grattis JW
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Grattis Melanie!! Och grattis till Winnetou såklart :)
Grattis! :-)
/Elisa
Gratulerer igjen!
Det var jeg som fortalte deg at han er den andre balineseren i Sverige med denne tittelen, og den tredje i Norden. Grunnen til at jeg vet det, er at vår FIN*Fercatin Isaber Mufasa (BAL n) tok samme tittel 05.06.2010. Jeg kontaktet da FIFemedlemmene i Sverige, Finland, Danmark, Island og Norge for å finne ut av hvor mange JW-titler som er tatt av langhårskatter i kat.IV i Norden. Da fikk jeg vite at det ikke er noen i Danmark, Finland, Island og i Norge før Mufasa og at det er en i Sverige. Og akkurat nå klarer jeg ikke å huske hvem det var
Litt lite søvn i det siste 

Grattis!!!!
Da kom jeg endelig på hva den første JW i Sverige, Skandinavia og Norden heter! Det er Yacinni's Nikolai (BÅL d) som tok tittelen sin i 2004
STORT grattis igen Melanie och Winnetou! Han är väl värd sin titel! 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Yeeeeah! Grattis lille winnietuttbalinutten! Snyggkillen! Kram från Pia.
#0 Hei. Dette er mannen til Lisme. Jeg må få lov til å si at jeg blir faktisk en smule fornærmet på min kones vegne når opplysningene hun kommer med blir stilt spørsmål med på en måte som oppfattes som om hun lyver eller ikke har peiling på hva hun skriver om…. dårlig gjort…
FO
Det var nok kun ment som en forsikring mot og påstå noe.Hun tror nok på deg,ellers hadde hun vel aldri nevt det.
#7 #12 Det jag menade var att jag inte sett uppgifterna själv. Jag brukar lita på vad människor berättar för mig. Men jag har fått olika information från flera olika människor därav skrev jag att jag inte visste vad som var korrekt.
#12 Jag måste säga att jag verkligen INTE förstår hur du kan ta illa upp???!!
Du har misstolkat Melanie totalt,hon har väl aldrig överhuvudtaget påstått att någon har ljugit?
Grattis Winnie och Melanie! Skitkul rent ut sagt med en JW-balinutt 
Får glädjas lite extra med dig eftersom min variantkille snubblade på målsnöret när hans klantiga matte missade i planeringen ;)
/Lillemor & Ippo
Stort grattis Melaine och Winnetou!
Gratulerer med JW på din nydelige gutt.
Snygg kille!
Grattis!
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus