Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1359 ggr
GunillaSverkersson
3

Snygga Hoffens Kelsos Barn-Barn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick några fina bilder på våran sötnos  Kelsos barn-barn Timilles Bugatti OSH c 03.

Min första tanke var honom skulle vi para Cross-Bow Crest Fancy Fantacy med , men det var ingen bra ide för hon är Farmors syster.

Inte konstigt att jag tycker att han är bland det snyggsaste jag sett på längeKyss Jag kanske är lite partiskFlört

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

GunillaSverkersson
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är han nog lite yngre , men hur söt som helst. Det är roligt att få bilder på släktingar Glad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

GoodWibes
0

Ååååh…Han her falt jeg skikkelig for da jeg så bilde av han som bitteliten! Og det ser ut som han har utviklet seg kjempebra. Hvem eier han nå? Og vil han være tilgjengelig for avl i fremtiden? Jeg kunne virelig tenke meg å bruke han på en av mine jenter! Kyss

amandahurtigh
0

Han är verkligen en snygg kille!!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

wilhelm
0

Vi får vara partiska ,Gunilla !!

Jag gillar honom skarpt !

Yvonne.

Siameshona
0

Ser ut som en pussgurkaKyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Attacks
0

Veldig vakker Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Lejonhjarta
0

Sicka ögon!!!Kyss

Liljekatten
0

Riktigt vacker!!! Men är han verkligen solid? Jag tycker han ser lite väl mönstrad ut… Finare än fin oavsett! Kyss

Maria29
0

Även om min Bruno/Hoffens Kenzo inte har "barn" så blir jag så glad när jag ser hans brors barnbarn….Så himla stilig!! Kyss

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

kalindas
0

Tycker också han ser mönstrad ut. Obestämd

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Veldig vakker.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus