Uppfödare Västra götaland?
Som jag skrivit i en annan tråd så har jag blivit allt mer intresserad av siameser :)
Mamma vill hellre ha skogskatt.. Och bara för att vara taskiga så är mina syskon emot mig & ska hålla med mamma om att siameser är fula.. -.-'
Jag undrade om det finns några uppfödare i Västra götaland?
Jag bor i Strömstad.
Skulle vilja hälsa på en uppfödare för att visa mamma att siameser är hur mysiga som helst!
Och att dom är världens vackraste kattras! :)
För mamma är oftast en sådan som kan ändra sin åsikt om man bara visar att rasen är underbar!
(ingen aning vilken grupp jag skulle sätta inlägget i eftersom att jag är ganska ny här ^^)
Tacksam för svar!
//Ronja
Om ni kan vänta till i slutet av november skulle ni kunna få komma hem till mig och då få träffa följande underabar kat IV katter
Siames, Balines, oriental korthår och oriental långhår
Mitt katteri heter SE* Qjou´z och finns då i skövde Skultorp, är tyvärr i flyttagen så innan kan jag inte at emot besökare 
om ni slår på mitt stamnamn finner ni både min hemsida samt bloggen med massor av bilder.
Är det ff intressant så får du gärna berä'tta lite närmare vem du/ni är
Mvh Lisa
Det är ju en bit att åka men det är inte helt omöjligt att det ska gå att fixa! :)
Vi ska själv flytta i november så vi får se nr vi har tid & råd att åka :)
Hör självklart av mig om det blir något!
Ja det ska jag självklart göra! :)
Tack för ditt svar! :D
Vi finns i Mölndal strax utanför Göteborg. Här finns en uppsjö av orientaliska korthår just nu =)
Vet inte riktigt vart Mölndal ligger men det ska jag kolla upp!
Annars låter det intressant! :)
Hej och välkommen!
Vi Bor i Dals-Ed, ca 45 minuter från Strömstad.
Kika in på hemsidan www.namsooks.se och läs mer om oss och våra katter.
Ni är jätte välkomna på ett besök!
Mvh
Maria Fryckberg
Väldigt fina katter!
Tack för ditt svar! 
Eftersom att du är närmast så kommer vi troligen att åka till dig om det blir så att jag får tvingat med mamma ;) Somsagt så håller vi på att flytta så jag vet inte riktigt när det blir av, men jag kommer att höra av mig!
Bara hör av dej du så bstämmer vi en date 
Får du bara med dej din mamma så kommer hon också att vara helt såld på siameser efter det, det går inte annat vara 
Hahaha håller klart med