Tokiga bilder?
Har ni några knäppa, tokiga, eller bara misslyckat roliga bilder på era djur så kan ni väl lägga upp dem här.
T.ex. så måste det ju bli en hel del misslyckade kort när man försöker ta "arragerade" bilder på sin fina katt t.ex. katten traskar ur bild, vänder rumpan mot kameran etc… Eller bara ser roliga ut i allmänhet! Jag lägger upp en bild på min huskatt Gizmo som spontant hoppade ner i en papperskorg och trivdes alldeles utmärkt där!
Stavningen blev också tokig*s* tänkt*
#1#2 Det är sån't som händer!
Bra bild för övrigt, fleeeer sådana!!!!
Jag ska se om jag kan lägga upp lite fler också.

Vilka roliga 
Underbara bilder!

Ja ingen är perfekt, inte ens proffsfotograferna 
Kul tråd 
#5 ha ha! Helt underbar, katt i påsen!
#6 Den var fin, hon lyckades verkligen tajma den där minen!
Har ni fler, jag vet att ni har det, fram med dem nu, vi måste ju visa att det inte blir perfekta kort jämt!
#11 Närbild på kattnos!
Blir nästan sugen på att spara ner en del av bilderna och ha som skrivbordsunderlägg, då blir man glad varje gång datorn åker på!
#14 Det blev det verkligen!

lilla Kismet, vilken min. Då vet jag var Citrus har ärvt det ifrån *agv*
#16 Gissa om det blev jubel här åt den bilden! Vad ger du dina katter?

….

Vet du om Gizmo hade oriental eller siames i sig?
Om jag ska vara helt ärlig så har jag funderat på saken. Dels för att han hade jätteöron (för en liten huskatt), tämligen lång nos, men främst för att hans kullbror (som är lika knäpp som Gizmo var) har superkort päls (jag ska se om jag kan fixa ett kort på honom), långt ansikte, stora öron, väldigt slank kroppsbyggnad och långa ben och svans. Gizmo var en pälsboll han!
Och så beteendet (förutom psykopatdraget då); pratiga, extremt sociala, intelligenta och så detta med att springa omkring med saker i munnen… Jag vet som sagt var inte, de som jag köpte honom av hade ingen aning om vem pappan var, mamman var en tvättäkta huskatt (långhårig på köpet), men visst funderar man!

#16 ja kommentar överflödig *ler*
#22 så mysigt det ser ut *ler*

#24 - ja nu har jag ju inte träffat honom men beskrivningen av hans beteende får mig att tro det ännu mera. Jag kan på bilderna (i ditt fotoalbum bl a) se många typiska drag från våra kat.IV-raser. 
#26 Bra att en insatt tycker likadant!
Du hade nog inte tyckt om att träffa honom, hade han gillat dig hade han antagligen bitit dig… han var lite lustig…
Här kommer en väldigt fin bild. Jag försökte ta lite actionbilder på Gizmo när vi busade med honom! Jag är väldigt nöjd med denna bild även fast fouseringen hamnade lite åt skogen…

#28 *ASG* Underbar min.

*skrattar så tårarna sprutar*
Oh, vilka härliga bilder!!

#33 - Den var ju riktigt bra den bilden!!! Hade passat utmärkt i toalettartikeln som redan finns uppe :)

#34, Den har jag missat. Jag lånar gärna ut bilden. Tyvärr har jag ingen i bättre upplösning dock…
#31 Ser ut som att mattes hår luktar illa
#33 Helt oslagbar!
De verkar ha lärt sig gå I toaletten iaf!
Vad glad jag är att jag startade den här tråden, är jag nere är det bara att gå hit så blir jag jätteglad! fler bilder allihopa!

#37 Toppen! Detta är en fin bild!

#36 - tror håret ar ganska nyfärgat där så det kan ha luktat pyton för en liten kattnos (fast det kliade nog mest) :)

#35 - tack :) Ska se om den går att peta in där.

#40 NÄSAN???!!! Nej, vilket namn! bara det är ju jätteroligt!
#42, 43 Vilka fina bilder, siameser in action!

#Oj hoppsan där är ju chokladpojkarna in action!
Kul att se gamla bilder igen.

#47 - klappar nya kompisen, ser det ut som - eller kanske klappar till ;)
#48 Åh vad söt!
En bedårande liten drakula!

Tänk att para #46 med #48 

#51 Spännande kombination!!!

#55 - haha den var härlig! Ja ibland finns det så enkla lösningar att det tar tar ett tag innan poletten ramlar ner
Det är liksom FÖR enkelt 
#55 Vilken kalaskula!

#53 Han är tjusig då han är förgrymmad :-).
Ojsan! Det var inte meningen! Datorn hängde sig…
#55, vilken rolig bild *fniss*

Här är en bild på vår huskatt Jabba och hennes perserkompis Tubbs. Kolla hur blankt och fint och renstädat golvet är. 

#76 *Suck* Vi får nästan starta en "Söta bilder" tråd också…
#70 Vilka häftiga ögon! Det behövs ingen ficklampa där inte!
#71 72 He he, jag får lust att ta tag i slipsen… De ser så dumma ut när de gör sådär!

#78 Vilken skön stil! Framsidan på nästa Playgirl?
En liten dame som er blitt høy på sukker og ikke vil slippe,og alldeles ikke dele 

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Ingen som är pryd här va??? Då får ni blunda. Denna bild har jag hittat på nätet. Tänk på vad ni har på er när ni fotograferar…..

He he he!
Riktigt snygg!
*Skrattar*
Fick denna bild av en kompis för ett år sedan eller nåt sådant.
Fattade först inte vad det var för konstigt med bilden, såg bara en nakenkatt.
Sen tittade jag lite noggrannare..*skrattar*
/Elisa

*asg* jamen jisses, såg inte först men nu ser jag hahahaha

Ser ni inte att det är ett stort bananträd med en liten klase kvar? ;) *porriga tanter*
#81 Haha! Nu såg jag också! Så otroligt …vet inte…snyggt gjort!
*ha ha* tog några sekunder innan man såg.. rooolig!!

#88 - mindre 'ormgrop' = härligt (och alltid vackert med brunmaskat) :)

#91 Vilken härlig kombination av bilder 

#91 Men gud så sööööt 

#93 stilig bilde