Borlänge
Jag har fått min bekräftelse till DÄK's utställning i Borlänge sista helgen i September. Jag packar med mig Ingemund och sambon och ställer båda dagarna! 
Vilka här kommer?
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Önskar att jag kunde, hade så gärna träffat dig, David och Ingemund igen. Känns som det var riktigt länge sedan nu. Du vet att jag håller tummarna hemmifrån och att uppdateringar uppskattas. Till råga på alt så har jag en hel del utställningsabstinens med två, för mig, inställda utställningar i rad och ingen DÄK bokad. Lycka till och ha skoj!
#1 Det hade varit jätteskoj om ni hade varit där också. Det var ett tag sedan nu. Nästa år kommer vi nog ställa endel söderut i alla fall! Jag uppdaterar er under helgen, och uppskattar alltid era hållna tummar!
Jag får lätt utställningsabstinens, sist vi ställde var i 1 juli, men det känns som evigheter sedan! 
Vi får se till att ställa på samma utställningar framöver!
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Jag kommer långväga med mina två bruna siameser. Jag ser verkligen fram emot denna utställning=)
Elvis och jag kommer bägge dagarna, han tävlar som kastrat i klass 6.

Vad trevligt!
#3 Haha, jag ser det som nära. Vi har 'bara' 39 mil dit
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
#5 jag har något sådant dit också=)
Amanada du har ju nästan kort resa nu 
Jag kommer också dit
Jag kommer med två SIA-flickor!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Det ska bli så kul att träffa er alla!
Nu kommer jag ju att sitta i sekretariatet hela dagarna, men jag kommer ut och visar mina 4 vilddjur jag har med mig! 
Vad roligt att det är så många som kommer!
#7 Ja, det är ju kort
Och speciellt om man slipper köra själv och bara kan mysa hela vägen!!
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Jag kommer med! Jag har en hane (som jag hoppas ska bli Supreme Champion!), en fertil hona och en klass 11:a. Ska bli så kul att se lite nya katter och folk, är ju mest van att ställa ut i Göteborgstrakten.
Vad kul! Håller tummarna för att ni får Supreme 
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se