Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1226 ggr
[figgelina64]1
0

Humlan, Bon Appétit & Arizona...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bon Appétit BAL C21 kan kanske vara till salu om rätt hem dyker upp…

[figgelina64]1
0

Lilla Humlan Kyss

[figgelina64]1
1

Och Arizona tycker nog att dem små är lite jobbiga iblandObestämd

[figgelina64]1
0

fast en snäll storasyster är hon ändåKyss

[figgelina64]1
1

Och Humlan har hon ett gott öga tillKyss

[figgelina64]1
0

Den här kombinationen blir det nästa sommar om kärlek uppstårFlört

kattslottet
0

Aj vad fin Arizona är Foten i munnen

[figgelina64]1
0

#6, Tack, hon är dotter till bicolourhanen på bilden och är en riktig raring, har planer för henne senvåren tidig sommar Kyss

Mirren6
0

Åå vad de är fina Lisa! Bon ser ju ut att få en riktig plym till svans! Och Humlan är ju söt som socker Kyss

[figgelina64]1
0

Tack Marie! ja, Bon blir riktigt fin och hans färg börjar mer och mer  komma, Annette Thorén Haage har varit hemma för att kolla in killarnas färger då dem är lite småmysko och tror till 99% att det är en dilustion av fawn som då kallas taupe…konstigt, men vi inväntar deras utveckling för att säkert veta och dem går dock som C21 ändå, men det är lite kuligt med en annorlunda nyansSkrattande

kalindas
0

Kyss

/Elisa

prodigy
0

Så vackra! Kyss

Spotless
0

Fina tjejer och fin kille. ♥

#9 …du vet ju redan vad jag tror om grabbens färg. Glad Lila och särskilt lilatabby kan se ut på många sätt. David är ett bevis på det och kan verkligen inte vara vare sig fawn eller kanel med tanke på den avkomma han lämnat. Glad

Om jag förstått det rätt kommer jag att få träffa Arizona hemma i Solna vad tiden lider om allt går som planerat? Flört Skoj!

[figgelina64]1
0

Ja, det kommer du få göra och hon är lustig och rolig Arizona, tror du kommer gilla henne och Svensson oxå såklart <3

Ja, du har säkert rätt om färgen på Bon :-)