Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 532 ggr
Attacks
0

Kattungelevering og mat

Sender dere med litt av maten kattungen spiser i hjemmet ved levering? Jeg gjør det så sant det er mulig. Men skal en katt eksporteres alene,er det ikke alltid like enkelt å få sendt med allverdens. Da informerer jeg om hva kattungen spiser,og håper dem kjøper inn litt av det samme som start for. Så slipper man ofte diare`pga kosten.

Før sendte jeg med kattungepakker fra RC,men det ble litt dumt,når jeg ikke lenger gir mine så mye RC mat. Nå går det mest i Hills,men denne gangen glemte jeg helt av å bestille kattungepakker. Men kjøpte i dag en bitteliten pose med Hills kitten Tuna,som jeg tar med når de 2 siste småtrollene flytter ut herifra.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

Ja her sender vi med det.Jeg gjorde det med første kullet og kommer til å fortsette med det. 

En kitten pose av tørrforet de vanligvis bruker + to bokser AD Hills mat. (også en liste over all mat de likte og var vant med å spise Generad) Greit å være forberedet ;)

Nå har jeg i tillegg bestilt de kattungepakkene hos RC.

Til Tyskland så kunne jeg jo ikke sende med mat desverre.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Celia
0

Oftast skickar vi med. Många har ju förberett sig med råge och köpt hem massor av mat av den sort vi har rekommenderat, då har vi ibland glömt bort det. Men en leksak måste alltid följa med :) Någon gång har vi glömt att köpa hem och då har vi letat upp något annat (en nytvättad bädd, filt eller liknande) och skickat med istället.

Jag tycker att det är jättebra att skicka med mat som de är vana vid 'hemifrån' :)

MalinL
0

Jag brukar skcika med mat, både JW, RC och Mjau.