Små charmtroll
I denna tråd lägger vi upp bilder på riktigt unga kattungar som är extra charmiga på ett eller annat sätt - från nya till ca 6 veckor 

#1 Så söt han var :)

Ozzy som liten är verkligen en bedårande katt och bild 
och visst känner jag igen #2 - fast jag hade aldrig sett just den bilden tidigare. Jag försöker minnas om hon stod så där ofta, men jag har nog blivit dement 
#5- har kommit på hur man tar bort röda ögon i programmet nu ;) så det ser annorlunda ut

Vilka charmtroll
#8 Oj, helt nyöppnade ögon! Finns det ngn åldersgräns för kattungarna eller räcker det med att de är söta?

#10 - ja vad ska vi sätta för åldersgräns? 6 veckor kanske…

#13 Så söt! Och vilken toppennamn! Hoppas han inte blir lika korkad som sin namne bara!

#15, #16…Vilka små sötisar

#17 - ja jag tänkte att det var på sin plats att visa honom som liten, du har ju redan visat hur han ser ut nu :)
#18 - Jaa! Han är underbar nu, men som kattunge något alldeles extra!
Kul att se honnom som kattunge…

#20. Jag dör av lycka, vilket charmtroll 
Har lusst att sno!
#20 håller med viciousy! Hon är jättesöt! Vilka öron!

Tyvärr stannade inte öronen där
#23 Har ni bilder på henne på hemsidan? Jag vill se vart öronen hamnade tillslut!

Hon finns här på forumet under bilder till färggalleriet!
#20,25-Jag tycker mycket om din tjej, hon är otroligt fin :)

Jag tyckte väldigt mycket om henne själv, hade planer på att behålla henne. Sen kommer spekulanter ända från Norge med flyg och ska hämta hennes syster Europeana som inte visar sig på 2 dagar… Lilla Sympathie däremot bosätter sig i mannens knä så det var bara att skriva nya papper och gråta en skvätt…
Jag har fortfarande god kontakt med Sympathies nya matte och senast idag kom det nya kort!

#31 Ellen är alldeles ljuvlig!!!

Den här tråden är LIVSFARLIG! 

Her er tre Charmtroll på en gång.
Det er Destinee, Dwane och Diana. Ca 1 måned gammal.

#37 - underbara är de! Synd att inte de andra två också tittade in i kameran, då hade det blivit en riktig pangbild :)

Så nusselige 

#39 -
Den mamman vet vad hon vill, och inte vill 

Canoodles Gud vad många fina små du födit upp jag blir helt sjuk..
Stackars små missar, föföljda av tokiga paparazzis hela tiden, det kan ju sluta som Britney Spears!
Så söta små ungar!

#44 - 

#43 Vad roligt att du tycker om dem! De är ju inte så extremtypade eller med jätteöron men jag tycker att de är helt ok!

#43 - öron och extrema är långt ifrån allt. Det är så mycket annat som är mycket viktigare. I alla fall om någon frågar mig. Jag har inte heller satsat på det flashiga i första hand. Sånt kan man ta senare om man gillar det 

#48 - ja det var en riktig charmig kille. Skrattar han åt kameran eller sover han?!? 
#48 Vilken härlig bild
Både son och mor är underbart fina :)
#48. Haha herlig!! Han var såå god da,snakk om sovehjerte.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Decibell sin ene paddelure var skjønn allerede før hun ble vasket tørr ved fødsel.Og jeg vet ikke hvilket bilde jeg skulle ha valgt 
Vi kan begynne med 6 dager:

2 uker:

5 uker:

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Min aller førstefødte orientaler 

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#54 Det er sååå herlig det bilde av lille frøken Susie 6 dager gammel. Den søte paddetåa
Her er mine 2 sjarmtroll…Merkelige greier, disse guttene hvor dem sjarmerer meg i senk ;))

lilla orientalen Puma! Nu ett år

puma igen