Fotomodeller!
I dag ble bildene bedre enn de har vært på lenge, og jeg er så glad for at jeg for en gangs skyld har klart å fange den riktige øyenfargen!
Vi har fotografert både Missilkullet, Vanilla Ninjakullet og balineserjenta vi har på besøk for tiden
Hun er jo ingen kattunge, men vi håper at besøket hennes her skal føre til at vi får flere kattunger om ikke så lenge
Missilkullet er 11 uker gamle, og på fredag flytter den første. De andre skal være hjemme noen uker til siden de skal kastreres før de flytter.
Vanilla Ninjakullet er 6 uker i morgen, og skal en tur til veterinæren for en sjekk og første vaksine.
Amraam skal flytte til fòrvert, og mest sannsynlig får han pappa Løven med seg

/Elisa
Og til slutt - balineserjenta som er her og forhåpentligvis lager småtroll 
(N) Bekmørtnans Jagara (BAL f) Hun er parret av Genesis of Beugnycats (OSH c). Han er PRA positiv, hun er PRA negativ og alle kattungene vil bli PRA bærere. Ingen av disse blir solgt til avel, de vil bli kastrert og solgt som kosekatter
Så söta och fina allihopa 

Hur söta som helst
11# Varför ska du bara sälja dem som sällskapskatter. bärare är det ju ok att avla på , bara den andre parten är fri.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Vilken ögonfärg! Så fina!
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Tusen takk!
#13 Fordi jeg ønsker å ha kontroll over hvordan bærerne blir brukt i avel, og skal jeg ha det, er det nødvendig å kastrere de jeg ikke bruker selv i avel
#14 Jeg er veldig fornøyd med øyenfargen til noen av dem - Storm Shadow, Sparrow, Iris-T og Phoenix
De har arvet sin mors fantastiske øyenfarge. Jagara har også bra øyefarge og har den etter sin mor Wen
Väldigt söta. 
Och jag håller med #13. Jag förstår inte - tror du att andra uppfödare skulle kanske para bärare med andra bärare medvetet eller?
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
# 16 Ja jeg vet at det dessverre forekommer at oppdrettere kombinerer to bærere og også positive katter. Siden vi ikke har fått bekreftet eller avkreftet ennå at Lov om Dyrevelferd §25 omfatter avel med PRApositive og PRA bærere, velger vi å gjøre det på denne måten. Får vi beskjed om at denne type avel ikke er lovlig i følge den nevnte paragrafen, må vi søke om dispensasjon og da legge ved en fornuftig avelsplan. I tillegg er det ikke mange oppdrettere som faktisk tester kattene sine for PRA, slik dere gjør i Sverige
Ursäkta för OT Lisbeth men har inte NORAK ett obligatoriskt hälsoprogram mot PRA än? Syftar alltså inte på den kombination du har gjort utan på det du skriver om att många uppfödare i Norge inte PRA-testar.
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
#18 Det er frivillig å teste for PRA i Norge. NRR har vel ingen regler men kun anbefalinger for dette.
Nei det er ingen pålegg foreløpig men noen mener at den paragrafen jeg henviste til i mitt innlegg #17 også gjelder for katter som er enten PRA positive eller PRA bærere
jättefina allihopa,men cool vibes var nog favoriten, blir nog inga svårigheter att hitta hem till dem:)
#21 Tusen takk! Cool Vibes er vel min favoritt, han er stor og har en fantastisk pels. Men han har for lyse øyne så vi kommer nok til å selge han også
#18 Det är bara SVERAK/Sverige som har hälsoprogram, i hela världen vad jag vet. Jag vet att gamla IDP också verkar ha det i Sverige, det kan nog Dagny svara bättre på än mig som håller i statistiken som Pawpeds levererar.
Så fina.
Iris och Amraam är mina favoriter.