Han har verkligen underbar färgfördelning, väldigt lik sin fars fördelning. Han är jättefin, hoppas han får fina bicolourbebbar!
Han är sååå stilig!

Stilig kille!!!

Mycket vacker!
ooooh me like!!!
Han er nydelig og har et utrolig stilig navn
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Den här killen gillar jag! Härliga färger!

Oh, så vacker han är!! Och vad stor han blivit!! Pussa på honom från mig när du träffar honom!!

Verkligen en häftig teckning !!! 
Jo han har blivit stor och kraftig. En klart snygg kille och profilen är superbra på honom.
Sen att han har ett drömtemperament är ju ett plus. Kombinationen Nanna & Spidde var lyckad. Underbara katter hela bunten…
De har ärvt Nannas vänlighet och pratande & Spiddes coola sätt.
/Elisa

Oj vilken snygging! Vilka härligt långa ben! Och underbar färg/färgteckning! Ääääälskar rött i alla former!
Hur gammal är han?
Han är 7 månader gammal.
/Elisa
#13 Ska han användas i avel?
Min kompis tycker också han är otroligt snygg och hon gillar inte bicolour normalt sett!
Måste nog nästan skaffa en som ser ut på detta viset sen, kär… 
Han är i första hand till sällskap. Men sköter han sig så kan han kanske hinna bli pappa. Jag hoppas själv att jag ska hinna para Skatan med honom.
Ägaren till honom är Zamirs katteri. www.zamirs.se , så det är hon som bestämmer om/när han får para.
/Elisa
En lekker sak dette…vakker farge
Jo han är vacker i sina färger. När han var liten så tyckte jag han nästan var för blek jämfört med sina helröda bröder. Men han har mörknat i färgen och fått den där riktigt vackra varmröda färgen.
Nedan en bild på hela "regnbågskullen", mamma Nanna och halvsyster Bianca. Oginalbilden är större än den jag visar här.
.jpg)
/Elisa
.jpg)
.jpg)