Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1212 ggr
Liljekatten
2

Salabim och en fluga

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Haha, fick till en lite kul film på Salabim när han tjabbar med en fluga. Man ser att han inte har nån styrsel i öronen ännu eftersom örontipparna darrar i takt med hans "prat". Skrattande

(Tyvärr var hans ögon smutsiga vid tillfället eftersom jag nyss kommit hem och inte hunnit städa honom ännu. Vissa dagar är han jättefin i ögonen, men andra kan han vara ganska grisig. Nackdelen med djupt liggande ögon.)

Missannas
0

Han är ju bara för söt med sina darrande öron! KyssKyss

Mina gör likadant när de får syn på en fluga, fågel eller när leksaken Da Bird kommer fram, undrar om de försöker locka på den? Jag läste någon gång att katter gör så för att öva inför det dödande bettet på sitt byte men har aldrig sett de göra så när de väl har fått tag i bytet, bara innan.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Liljekatten
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Ja, det är nog ganska vanligt att katter håller på så här, men jag vet inte varför.

Salabims morfar Sigge gör likadant när han kollar in fåglar. Glad

kalindas
0

Sötnosar! Kyss

/Elisa

amandahurtigh
0

Såååååååååååå sööööööt!!!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

SacredSouls
0

Han er sååååååå søt. Helt enig med deg Amanda. Så morsomt der ørene dingler i takt Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lillatassen
0

Haha.. Ser så väldans charmigt ut! Skrattande

[lisme]
0

Kjempesøt Kyss Hos oss gjør de fleste kattene sånn når de ser insekter eller fugler. Ofte er det en som begynner, så kommer de andre ilende til når de hører lyden Flört

Garmabias
0

Men han är ju bara för fin!

Vilken kisse..

Nilla
0

Sigge är för rolig! Skrattande Det har nog gått i arv. Salabim är väldigt söt.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Supinesophie
0

Grisöron hihi Kyss

[hakkapelitta]
0

Nu blev jag lite kär i vitfläckar igen!

Attacks
0

Han er så fiiiin Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/