Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 462 ggr
kalindas
0

Bianca i solen

Fick nya fina bilder på min lilla Kalindas Betänksamma Bianca. Måste säga att hon blir vackrare för var dag. Hon blir även mer och mer lik sin mor. Tack o lov utan Smillas dåliga profil…

/Elisa

SacredSouls
0

Så kjempeflott utmasking hun har.Glad Jeg synes det er så pent når de har sånn rund jevn maske.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jo hon har en otroligt vacker maskning och väldigt ljus på kroppen. Från att vara mörk hela hon och mer likna en burma än en Siames har hon utvecklats otroligt.

/Elisa

Attacks
0

Vakkert med slike kontraster.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Himmeltinden
0

Kyss

zeldtrix
0

Hon är jättefin, förhoppningsvis har hon ärvt sin fars profil!

kalindas
0

Jo det har hon. Betydligt längre ansikte och inte den "eleganta" romerska näsan som trubbnos Smilla har.

/Elisa

zeldtrix
0

# 6. Det låter ju super! Ska bli kul att se barnbarnsbarnen sen!!

twistnshout
0

Betänksamma Bianca är en riktig goding… Kyss

aijmer
0

Riktigt FIN Kyss

ossilian
0

Bianca är fullständigt bedårande! Underbar katt! 

ps. jag tycker Smilla är urvacker!

kalindas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Smilla ÄR urvacker. Fast mest av allt är hon söt. SIA ska inte vara söta sägs det. Men min lilla Smilla är det…Glad

/Elisa

ossilian
0

Jag förstår vad du menar:) När jag var på mitt livs första utställning tjatade domaren om "the mean look". Då greppade jag inte riktigt vilken look det var.

Men nu när Electra plötsligt blivit tonåring förstår jag precis! Hon ser inte snäll och gullig ut längre. Jag blir nästan rädd för henne ibland Skrattande