Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 689 ggr
kalindas
0

Nya klösträdet uppskattades

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har efter att köpt billiga skräpklösträd från Ellos de senaste åren äntligen skaffat ett "riktigt" klösträd.
Det verka som katterna uppskattar det…Glad
Spidde valde direkt att vara "Herren på täppan" och ligger högst upp och kollar ut över sina domäner.

/Elisa

Nilla
0

"Bäst i test" med kokosmatta istället för hampasnöre…jaa, ett sådant vill jag också ha! Räcka ut tungan

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jo jag hoppas att den ska hålla länge.

Spidde är iallafall väldigt nöjd. Sover gott på högsta hyllan och slängde precis ner sin dotter Saga därifrån då hon ville ligga på samma plats.

/Elisa

SacredSouls
0

Å ja et slikt et vil jeg også ha. Har akkurat samme erfaring med Ellos og nå står det siste klatrestativet derfra sammensunket på terassen.Skrattande

Har du bilde av hele? og kan jeg spørre hva det kostet?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Det är "Kattens no1 rundetorn" priset ligger omkring 1500-2000kr. Men om man betänker att Ellos håller i ca 6 månader (om man har tur) och kostar 500kr så är det värt pengarna. För mer än två år bör den ju hålla.

Finns att köpa på Swecat http://www.swecat.com/v4/product.php/1987

Annars kan de flesta Zoobutiker beställa hem dem.

/Elisa

zeldtrix
0

Ha ha, Spidde är herre på täppan! Klösträdet är superfint! Vill också ha, men jag tror jag vill ha ett vitt.

kalindas
0

Ett vitt hade inte varit så vackert om det stod hemma hos mig några timmar. Grått är perfekt.
Fast med de två katterna som sitter där på bilden, så hade det varit lite kul färg kombination med svart eller vitt klösträd.Glad

/Elisa

zeldtrix
0

# 6. Ja, vitt är kanske inte så smart…. Men snyggt!!!

kalindas
0

Du får använda matttvätt varje dag så den håller sig som ny..Skrattande

/Elisa

zeldtrix
0

# 8. Skulle inte tro det Flört! Det får nog bli mörkbeige istället….

SacredSouls
0

Jeg tenkte også på hvitt..men det er vel ikke det luresteSkrattande

Grått er nok ganske perfekt. De er litt billigere i Sverige enn Norge men man hadde jo fått en diger fraktregning i tillegg så da går det vel ut på ett.

Jeg ønsker meg denne her jeg:

http://www.swecat.com/v4/product.php/2163

Og nå kommer snart skattepengene så det passer jo braRäcka ut tungan

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jo det är en fint klösträd de också…
Hade man råd skulle katterna snart ha en lekpark här. För tänk vad massa roliga saker det finns att köpa till dem…Skrattande

/Elisa

Attacks
0

Du må lage en egen billed tråd av ku jenta di,hun er så pen Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Jo jag ska se om jag kan få några bra bilder på Skatan. Hon sitter ju aldrig stilla..*s*

/Elisa

hecajon
0

Två till som uppskattar sitt klösträd.