Aj aj, så tokigt det kan bli...

Lilla killen! Fy, vad ont det måste ha gjort. Men jag måste säga att han är hemskt söt på bilden:)

Stackars liten… Vilken tur att han är bra idag!

Vad bra att han klarade av det så bra !!!

Stackars Pelle, så söt han är trots den mindre vackra svullnaden. Min äldsta hona Bea råkade ut för något liknande för några år sedan fast hon blev stucken under hakan. Det såg riktigt roligt ut :).

Det är en riktigt vacker katt du har även med svullnaden.

Stakkar,det må ha gjort kjempe vondt,men han så jo litt søt ut :)) Godt at han er bedre i dag.

Katter är fantastiska på att verka helt oberörda för sånt som vi associerar med smärta. De är ju inte katter för ingenting :)
Han ser ju ut som en storsnusare på den värsta bilden - och på dagens bild verkar han fråga "Vart tog min stickiga leksak vägen matte?" ;)

Mina rackare är så förbaskad korkade så det spelar ingen roll att dom säker blivit stuckna 3ggr var senaste veckorna, på dom jäkla getingarna o humlorna, helst humlorna som råkar irra in sig på altanen…
En intensiv jakt påbörjas där allt rivs i sin iver att få tag på den fräcka humlan som vågar sig in HIT, och jäklar vi ska äta upp han oxå!!!
Men mina syns det aldrig på o ont har dom bara i någon minut sen så verkar dom inte lida av det???
Har några flera det som jag?
#1 Oj,oj.. ja det er stygt å le..men jeg kunne ikke annet der han lå med bollekinn
Godt at han er fin igjen nå.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus