Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 1022 ggr
PollyBoffin
0

Aj aj, så tokigt det kan bli...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ungarna är nu ute och njuter av det fina vädret på balkongen och tyvärr så betyder det att de träffar sådant som hör sommaren till… Pelle blev stucken igår och ja, ni ser ju på bilder hur han såg ut… Vi behövde dock aldrig åka iväg till veterinären, men han såg helt hemsk ut!

PollyBoffin
0

Jag försökte lägga upp bilden i kommentaren men det går inte om man har Firefox tydligen…

Här kommer ytterligare en bild!

Jag vet att man inte ska skratta men jag kunde inte låta bli, samtidigt som jag var orolig för honom!

ossilian
0

Lilla killen! Fy, vad ont det måste ha gjort. Men jag måste säga att han är hemskt söt på bilden:)

PollyBoffin
0

#2 Oj, nu var du snabb!

Här är ytterligare en bild på honom lite senare igår kväll. Svullnaden har gått ner ngt men han ser fortfarande dum ut!

PollyBoffin
0

Och här kommer en från idag. Svullnaden har försvunnit helt!Skrattande

Canoodles
0

Stackars liten… Vilken tur att han är bra idag!

aijmer
0

Vad bra att han klarade av det så bra !!!

zeldtrix
0

Stackars Pelle, så söt han är trots den mindre vackra svullnaden. Min äldsta hona Bea råkade ut för något liknande för några år sedan fast hon blev stucken under hakan. Det såg riktigt roligt ut :).

flis
0

Det är en riktigt vacker katt du har även med svullnaden.

Nizeli
0

Stakkar,det må ha gjort kjempe vondt,men han så jo litt søt ut :)) Godt at han er bedre i dag.

Celia
0

Katter är fantastiska på att verka helt oberörda för sånt som vi associerar med smärta. De är ju inte katter för ingenting :)

Han ser ju ut som en storsnusare på den värsta bilden - och på dagens bild verkar han fråga "Vart tog min stickiga leksak vägen matte?" ;)

Anderssonskan
0

Mina rackare är så förbaskad korkade så det spelar ingen roll att dom säker blivit stuckna 3ggr var senaste veckorna, på dom jäkla getingarna o humlorna, helst humlorna som råkar irra in sig på altanen…

En intensiv jakt påbörjas där allt rivs i sin iver att få tag på den fräcka humlan som vågar sig in HIT, och jäklar vi ska äta upp han oxå!!!

Men mina syns det aldrig på o ont har dom bara i någon minut sen så verkar dom inte lida av det???

Har några flera det som jag?

SacredSouls
0

#1 Oj,oj.. ja det er stygt å le..men jeg kunne ikke annet der han lå med bollekinnSkrattande

Godt at han er fin igjen nå.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus