Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1596 ggr
mirkas
3

Äntligen Siames ägare.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er.

Igår var jag hos en uppfödare och tingade en liten han kattunge.

Det dröjer 8 v innan jag får hem han.Jag har en Siames hane på 9 år som nu ska få en kompis för han förra kompis blev 12 år och finns nu inte kvar.

Skickar ett kort på min lilla godning.

/Hanna

Lejonhjarta
0

Sicken liten sötnos.Kyss Grattis till en ny familjemedlem.Glad

Missannas
0

Vad roligt, grattis Glad

Vem kommer sötnosen ifrån?

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

mirkas
0

Ja visst är han söt.Jag hoppas nu bara att det blir han för uppfödaren ville se lite hur dom utvecklades men troligtvis blir det han.Dom är ju inte så gamla än.

Han kommer från Stenbäckens katteri.Min vän har en hona från förra kullen hos henne så det blir en halv bror.

lailaj
0

Men va fint kortet blevKyssVi ses snart igen.

/Laila

mirkas
1

Hej Glad.Tack för den trevliga tiden hos er och era fina katter.

Lite konstig sida det här tycker jag,vissa svarar dom och andra svarar dom inte alls på inläggen.Trodde saiten var till för att svara varandra.Men men det kanske bara är utvalda som man svarar.

Har kollat runt lite och vissa har inte fått ett enda svar!Märkligt!!

Vi ses och hörs.Hanna

Fante
0

Vilken sötnosGlad Hoppas dom 8veckorna går fort till du får hämta honomGladVa ska han heta?Glad

SacredSouls
0

Såå god Kyss Gratulerer så masse med nye gutten din.

#5 Jeg vet ikke om jeg helt forstår. Men det er alltid litt opp og ned på aktiviteten. Er ofte mer aktivitet her i helgene også Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

mirkas
4

Tack.Jag menade ine att vara otrevlig.Jag tittade runt lite på sidan och såg att en del inte får några svar alls.Tyckte bara att det var lite konstigt.Men man har nog inte alltid ngt att skriva såklart.

Självklart kan det ju vara lite upp och ner.Glad

hoffens
0

SötKyss

[hakkapelitta]
0

Grattis till en söt kille!

MissMaven
0

Han är så söt! Grattis! Glad

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MalinL
0

Grattis till sötnosen. Glad

[figgelina64]1
0

GrattisKyss

AngelsCo
0

Grattis till en liten sötnos!

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

tuska
0

Kan bara gratta dej till din nya vackra katt.   Har man haft Sia/Och  kan man bara inte vara utan.   En är för lite, massor är lagomt.   Kattrasen är ju helt fantastisk, Det är ju så mycket katt man får.  Förstår nu att du tycker tiden ska gå jättefort innan du får hem din bebis.

mirkas
0

Tack.

Ja jag längtar verkligen.Det är inte lätt att välja ut en kattunge men jag fastnade för den här lilla pojken.Jag ska ha han som sällskapskatt och inte till utställning.Men jag tycker han är fin så jag kanske ställer ut han bara för att få han bedömd kan ju vara roligt.

Tror jag ska kalla han för Moltas.Dom var så duktiga fast dom är så små så kissade dom på lådan dom små sötnosarna.Glad

[siab]
0

Men va fin han är.Vilken färg är det på han?

Grattis!

cillaroten
0

Ja,8 veckor går ju jääättefort…framförallt när man väntar på en liten bebisFlört Grattis till lille killen!

tuska
0

Mirkas… Det blir den finaste katten i hela världen , jag lovar dej.  Du kan bara ställa honom på köksbordet så ser du att den bästa finaste sällskapskatten är din… Så är det.

[siab]
0

Är den här kattungen också tabby?