Justin
Her har vi fått familieforøkelse med Lille Justin.I dag har han blitt 2 uker og da må jeg jo vise han frem.Han mistet desverre sine to brødre men har selv holdt seg frisk og sterk hele veien.
Mamma er S*Nam Sooks Tiger Lilly og pappa Melkatz Raspberry Beret.
Siden Justin Bieber besøkte Norge samme tid som han her kom til verden så kaller jeg han altså Justin til mine gutter på 14 og 16 år sin store forargelse 

Med Messi aka" the baby snatcher"

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Naaaaw, så gulliga bilder!
Åhh!
Vill ha..
Det är ju nästan plågsamt att se en sådan vacker liten pys när man redan har fyra kissar.
Makalöst fin.
Han är fantastiskt! Ljuvlig! Otroligt speciell - precis som alla dina katter är. Jag beklagar de små som du inte klarade. 💛
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Gudomligt söt! 
/Elisa
For en skjønn liten Justin
Trist at brødrene hans ikke klarte seg
Hvordan får du satt inn flere bilder i samme innlegg? 
Den ene var død da den kom og den andre slet voldsomt med pusten hele veien. Så det var nok noe galt fra begynnelsen av med den. Veldig trist det også ,men litt lettere når man vet det ikke er noe annet man kunne gjøre.
Vi har sendt inn til obduksjon fordet i tilfelle G strep/infeksjon etc..
#5 Jeg bruker chrome og der laster jeg opp bildet,publiserer slik at det blir liggende som lite oppe til høyre. Klikker på det -velger åpne i ny fane. Så velger jeg skiftenøkkel i chrome leseren-kopier. Tilbake til innlegget-hantera. skiftenøkkel igjen og lim inn 

Han är så ljuvlig Line! En riktig liten godis 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
En favorit unge, det säjer bara klick hos mej.
For en søt liten pusegutt. Så Messi har overtatt mamma rollen eller kidnapperrollen slik som ei her hos oss gjør også.
Helt ljuvlig! 
Jag älskar honom, mitt "banbarn", han är bara helt ljuvlig! Tur att jag bor lååångt bort, annars hade det varit stor risk att varken Sookie eller messi fått ha honom kvar.
Så söt, han ser ut som den där lilla söta Disneymusen som blev adopterad av en familj och åkte omkring i en leksaksbil och som jag inte kommer ihåg namnet på…
Ja han ligner på Stuart Little. Det er visst vanlig hos meg det. Jeg får sånne muse lignende små rødinger

Så underbart söt liten kille!

Beklagar de små änglarna som inte klarade sig.
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
#13, Haha, där är han ju Stuart Little och visst är dem lika, så otroligt söta
Vilken skönhet! Sorgligt att de andra inte klarade sig :(
Ah, där är han igen, den lille rödnäsan som jag inte kan se mig mätt på! (meeer bilder!!)
Justin din lille hjärteknusere!
På första bilden är han så otroligt lik Lillegutt i ansiktet och över nosen/munnen. Det syns att de är släkt!
(Du har nog en magisk kamera Line för du tar så fantastiska bilder på katterna att man nästan får en slags själslig kontakt med dem, tvärs genom datorskärmen! Magi!)

Jätte söt grattis 
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
I'm JUST IN love!!! 

#19 Hahaha….
#13 Dom e otroligt lika ju!
Supersöt.
Fineste "nevøen min" 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis! Han är så fin! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#19 Hahaha den var god 
Ja vad har du för kamera egentligen? :0)
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Fryktelig søt altså! Gleder meg til å se hvordan han utvikler seg. :)

Nämen vilken sötnos!!!
Grattis till en mycket vacker kattunge