Röda tråden
Här lägger vi upp våra bilder på rödgenskatter - röd-, creme- och sköldpaddfärgade :)

måste oxå säga att han är creame :)….

Her er min himmelprinsesse.
(N) Himmeltindens PiaMia som er blåskilpaddemasket. Og som har sjakkhake…

Og her er min 2 katt med sjakkbretthake.
S*Nonimonos Be Bop a Lula som er en sortskillpadde orientaler.

Og min kjære og snille avlshanne "Ezy".
Han er pappa til mange av de kattene jeg har oppdrettet den siste tiden.
Dette er altså IC S*Blue Iams Ehecatl. Creammasket

Förlåt jag kunde inte låta bli att visa upp min vackra creamfärgade avelshane.. Jag skall dock förskona er med att bara visa honom och inte hans 7 döttrar jag har här hemma och 2 fruar hehe alla passar närmligen in i tråden.
Snart kommer jag förhoppningsvis passa bättre in på detta forum då jag hoppas jag ganska snart blir ägd av en OSH jag har span på en tös som är så läcker jag håller dock tummarna hon skall bli min än så länge då hon inte är så gammal.. men kanske snart så kommer jag bomba er med min nya stolthet vem vet ;)
Her en av paddelurene mine i dette kullet,hun har verdens søteste fot

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Så fin han er Line.

Sitter här och dreglar efter att ha tittat på alla bilderna 

#20 gud hon är så läcker.. hon kan flytta hit om ni tröttnar på henne

#21 Nehej du!!! Nu har spekulanten äntligen backat så jag får behålla henne själv!!! Hon ska ingenstans
Kan bara hålla med # 19!!!
Ska se om jag kan hitta en bild på (svårplåtade!) action-paddan här hemma att lägga in…
Buffa Buffa sötnos!
Så glad jag blir att hon ska stanna! :)

#24 Gissa vad jag är!!! Jag lyckades knappt låta besviken när spekulanten hoppade av….

#27 Jag har en liten brunspottad hona till salu, kan det vara något?

#29 Är det farmor Kismet är till citrus? Mormor?

#33 - ja det är väl 'Kallista' som är mamma till 'Citrus'? I så fall är Kismet mormor till honom :) Sen har jag även farmorn till honom, det är Charmina (så hon passar inte i denna tråden)…
Ja, det är Kallista som är mor :) Nu klingar det till…

#36 GUD så fin
..

#39 - en lekker dame…likte henne veldig godt. 

#39 - ja jag håller med #40, hon är jättefin. Är hon fortfarande fertil?

Vilka godingar! #42 föll jag pladask för 

Hon är så gosig och så framåt, med enorm charm och utstrålning. 

#48 … så är ju många paddor :-)

#47 - ja jag blir alltid sugen på paddor :) Men Patzy har fått mig att tänka på annat, hon är så elak mot vissa. Hon trivs inte i allas sällskap :( Och när man ser på henne så vill man inte ha fler paddar… fast hjärtat vill :)

Jag bara måste säga….att Pia-Mia är fullständigt UNDERBAR!!!
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

# 41. Nej, hon är kastrerad tyvärr. Hon var inte en speciellt bra avelshona men hon är en underbar kelekatt
!

Kalindas, dina bilder är så fina! Fina katter också
!
Blondie ser ut att vara den kramgoa typen. Jättevacker kille.
Tack!
/Elisa

#60 Ja, en riktigt kramgo kisse är det! Fast en tjej då…hihi
En tjej..OK.. men kramgo såg hon ut iallafall…
Vackert med cremehonor.
/Elisa

#58 - det var trist att läsa :( Men desto bättre att hon är en kelekatt, det är ju A och O - det viktigaste av allt :)))

# 63. Jag håller med! Det är därför man har katterna i första hand, får de bebisar är det bara en bonus
!
ja jeg har flere jeg.. her kommer (N)Purplehaze Dark Deeds,sjokoladeskilpadde.

.jpg)