Siames iFokus

Siames

Etiketthälsa
Läst 721 ggr
Canoodles
0

Hesa Fredrik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dazy har ju löpt nyss och skrikit något fruktansvärt. Nu är hon hes och det ger inte med sig.

Kan det bli pemanenta skador på stämbanden? Hon var ju ingen Birgit Nilsson tidigare heller men nu låter hon som Louis Armstrong…..

Någon som har något tips att komma med?

Celia
0

Lite honungsvatten?

Alltså du får ursäkta men jag skrattade åt din beskrivning. Det var inget illa menat, du får sluta vara rolig. Stackars Dazy… :/

Canoodles
0

Helt ok att skratta!!!

Hon är den minsta honan här hemma men har i normala fall den största rösten!!!

Jag tycker också synd om henne, hon låter för bedrövligt… Funderade på om hon blivit förkyld men hon har ingen feber eller något annat utan det är bara rösten…. Vi människor kan ju få knutor på stämbanden funderar på om det kan vara något sådant….

Förresten för er som bor i inlandet kan jag tala om att Hesa Fredrik är smeknamnet på de mistlurar som fanns längs våra kuster förr och hjälpte sjöfarten när det var dimma!

FatsCats
0

Mitt tips:
Repa in "Georgia on my mind" och ge er ut på turné!
Tror att det skulle slå stort!
Akta er för hjärtattacker bara!

Nej, men allvarligt, jag har hört lilla smurfan i bakgrunden i telefonen och lider verkligen med henne! Hoppas att det blir bättre snart!!

Canoodles
0

What a wonderful world!!!!

Juliette-
0

Vackra vackra tjejen då.. så du skrikit.. stackars gumman.. hoppas de löser sig av sig själv

[hakkapelitta]
0

Nietzsche tappade rösten helt när han varit på parning. Ett tag kändes det riktigt skönt när det bara kom små "mee?"
Men det kom, tillbaka!